על רקע הניצחון המוחץ של יו"ר הלשכה הזמני עו"ד עמית בכר בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, גורם בקואליציה תקף הבוקר (רביעי) בתגובה: "לשכת עורכי הדין התאבדה התאבדות קולקטיבית. מה שיקרה הוא שעד מהירה הלשכה תפסיק להיות ארגון בעל משמעות והשפעה".

נוה השלים עם ההפסד; בכר תקף: "ברור למי היה אינטרס לשבש"

עוד הוסיף: "התוצאות הבחירות יגרמו לקואליציה להחליט: האם היא מחוקקת את מה שהציבור רוצה. אותו הציבור שהעניק לה 64 מנדטים - או שמא היא נכנעת לאנרכיסטים. הסיכוי היחידי עבור הלשכה להישאר בהרכב הוועדה למינוי שופטים היה בחירת אפי נוה, ועורכי הדין החמיצו את ההזדמנות. הם העדיפו את שנאתם לממשלה על פני טובת המקצוע".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

לסיום, אמר: "כרגע הקו מאוד ברור: אם הממשלה לא תחוקק חוק שישנה את הרכב הוועדה לבחירת שופטים, כאשר לשכת עורכי הדין תישאר מחוץ להרכב, אין לממשלה הזאת זכות קיום!".

בתוך כך, ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נווה התראיין מוקדם יותר בכאן רשת ב' והתייחס לבחירות אמש ללשכה, כאחד מהמתמודדים המובילים. "הקרב שלא בטובתי הפך למלחמה של שמאל-ימין, התעלמו מהאג'נדה המקצועית של הלשכה. הניסיון מלמד שבקרבות כאלה הימין תמיד מפסיד. לא באתי מתוך אג'נדה פוליטית אלא מקצועית. הייתי ראש לשכה שנחשב לאחד מהטובים שהיו", אמר נווה.