בסקר אתר "מלוכדים", האתר הנפוץ בקרב מתפקדי הליכוד, אשר דרג את המועמדים המובילים להנהגת הליכוד ביום שאחרי נתניהו, זכו בחמשת המקומות הראשונים המועמדים הבאים: ישראל כ"ץ, יריב לוין, אלי כהן, ניר ברקת ודני דנון. בסקר השתתפו מעל 5,000 חברי ליכוד.

כאמור, את המקום הראשון קטף ישראל כ"ץ עם 1317 הצבעות (43.27%), במקום השני ניצב יריב לוין עם 595 הצבעות (19.55%), למקום השלישי הגיע אלי כהן עם 238 הצבעות (7.82%), במקום הרביעי ניר ברקת עם 226 הצבעות (7.42%) ובמקום החמישי דני דנון עם 202 הצבעות (6.64%).

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כזכור, התסיסה והזעם בחוגי הליכוד התעוררו כבר בשבוע שעבר, כשראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע לראשי הקואליציה כי בכוונתו להעביר את נציגת האופוזיציה לוועדה לבחירת שופטים לצד נציג הקואליציה. ברשתות כתבו פעילי הליכוד: "נתניהו מכר את הרפורמה", "נתניהו נכנע לשמאל האנרכיסטי", "אין לתת יד לפרוטקשן". אלא שהזעם גבר והגיע לשיא עם היוודע תוצאות הבחירות. "מי שבגד היום בליכוד ולמעשה בגד ונטש את לוין, זה נתניהו", כתבו. "בושה וחרפה". "ביבי, לך הביתה, יריב לוין הוא מנהיגנו האמיתי". "הגיע הזמן להקים את תנועת החירות מחדש. מה שנתניהו עשה זה בגידה ב־2.5 מיליון בוחרי ימין".

.