לאחר הדיווח הדרמטי: שר התרבות והספורט מיקי זוהר התארח הערב (שישי) בתוכנית "אופירה וברקוביץ", והתייחס לדיווח לפיו השופטים מסרו לפרקליטות, כי הסיכוי להוכיח שוחד במסגרת תיק 4,000 אינו גבוה. "אי אפשר להגיד שכל מה שאנחנו עוברים סביב נתניהו תרם למדינה, להקים קואליציות. שילמנו מחיר יקר מאוד על המהלכים שהיו נגדו", טען. 

סעיף השוחד קורס? המסר הדרמטי של השופטים לפרקליטות במשפט נתניהו
"תשקלו לחזור בכם": פרטים חדשים על השיחה בין שופטי נתניהו לפרקליטות

עוד הוסיף: העמדה של השופטים שבאה ואומרת שאין פה תיק שוחד, זה עוד לפני שנתניהו דיבר והיה צריך להגן על עצמו, ולפני שעדי ההגנה של נתניהו עלו לדוכן. השופטים בעצם אומרים שהחומר שהובא בפנים מצד הפרקליטות בכלל לא מספיק לשוחד. כתב האישום לא היה צריך להיות מוגש לעולם, בטח לא בסעיף שוחד". 

בנימין נתניהו תוקף את יאיר לפיד ובני גנץ (צילום: לשכת רה"מ)

הוא האשים: "הגשת כתב האישום הזה טירללה פה מדינה שלמה. היינו במסע שעד היום אנחנו משלמים עליו את המחיר. כל מי שאכפת לו מהמדינה הזאת צריך לעשות חשבון נפש, ולהבין שיש פה אירוע שהוא לא היה צריך להתרחש. המדינה שילמה הזה מחיר. 500 מיליון שקלים על חקירות נתניהו, זה כסף שהיינו יכולים לתת אותו לאנשים שאין להם". 

זוהר טען כי אין להטיל קלון על נתניהו: "אני חושב שאם ימצא הפיתרון בוא לא יפגעו בשם הטוב של נתניהו. אסור להטיל קלון על נתניהו. הוא עשה רבות עבור מדינת ישראל, הביא הישגים גדולים. מי שירצה להטיל עליו קלון, זה פשוט לא הוגן ולא ישר". 

אני חושב שהיום כולם, גם בימין וגם בשמאל, צריכים לעשות חשבון נפש. אירוע שלא היה צריך לקרות. המדינה שילמה על זה מחרי