לאחר המתקפה החריפה על ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק מצד חברה למפלגה, ניסים ואטורי, אמרה הבוקר (ראשון) חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) כי "מפריע לי שעד עכשיו ברק לא נמצא מאחורי סורג ובריח". בשיחה עם ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM התייחסה גוטליב גם למתיחות מול נתניהו, ואמרה כי הוא היה צריך לגבות את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, בכל הקשור להתפרעויות הדרוזים ברמת הגולן.

בדרך להפיכה בליכוד? בכיר במפלגה טוען: זאת התכנית של לוין | בן כספית

שר בממשלה מצטרף למתקפה על אהוד ברק: "היה ראוי לשלול לו את הדרגות"

"מפריע לי שעד עכשיו אהוד ברק לא נמצא מאחורי סורג ובריח. עבריין מסוכן, הוא צריך להיחקר ולשבת מאחורי סורג ובריח. הוא שוטף מוח, אנשים מסתכלים עליו. הוא עשה דבר נוראי, הוא חלק מהוגי פילוג ושנאה מסוכנים מאין כמוהם. אנשים שמוציאים מפיהם מילים כל כך נוראיות הם מסכנים ומסוכנים. אין רפורמה, היא עסקה בדברים הרבה יותר רציניים שירדו מהפרק. אהרן ברק הסכים ברוב טובו שהעיקר שלוין יירגע וניתן לו לחוקק את חוק הסבירות. הרפורמה לא יוצאת נגד מערכת המשפט. אם יכעסו עליי מדי פעם, זה עובר לי מעל הראש. לא מאמינה שנתניהו קטנוני בצורה שכזאת. אני חושבת שגם הוא מבין שהוועדה לבחירת שופטים הייתה פספוס אדיר של הימין". 

עיתון מעריב במבצע חדש למצטרפים חדשים: לחצו כאן>>>

"שום התפרעות היא לא לגיטימית", הביעה את דעתה על ההתפרעויות ביהודה ושומרון ע"י מתנחלים. "אני ממש לא מגנה את ההתפרעויות של היהודים, לעולם לא אשפוט את חבריי היהודים ביו"ש שמהווים בשר תותחים עבורנו במרכז. הם שומרים עלינו ממש. לנוכח הטבח המזעזע של מחבלים את ארבעת מאחינו, זה לא הזמן לגנות אותם. לא מגנה אנשים כשהם מרגישים שהם בשר תותחים של ממשלה". 

על החלטת ראש הממשלה לא לבצע את העבודות להקמת הטורבינות בגולן בניגוד להחלטת השר בן גביר, אמרה ח"כ גוטליב: "מוטב לנו לא לפחד כל הזמן ממצבים נפיצים. החברה הדרוזית לא מעל החוק, לא מוכנה שכל פעם הממשלה תיכנע למצב נפיץ. משילות צריכה להיות קודם כל ביראת כבוד של אזרחים להחלטות שרים. אני חושבת שצריך היה לגבות את השר ולא לאפשר לקבוצות באוכלוסייה להטיל אימה שמשנה החלטות של שרים". 

בסיום דבריה, התייחסה חברת הכנסת מהליכוד לתיקי ראש הממשלה, והבהירה: "לתיק 1000 אין כלום, בתיק 2000 לא שמענו מספיק עדויות. יש להתבייש שבכירי הפרקליטות הביאו אותנו עד הלום, יום אחד הם יצטרכו לתת דין וחשבון. זו לא רשלנות, זו רדיפה זדונית".