חבר הכנסת ולדימיר בליאק שוחח הערב (ראשון) עם אריה אלדד ואיתן כבל בתוכניתם ב-103FM, התייחס לסערת חוק הסבירות, וסתר את טענות הקואליציה בעניין, בדבר הסכמות אליהם הגיעו הצדדים בנושא במהלך השיחות שהתקיימו בבית הנשיא. 

ח"כ מהציונות הדתית מאיים: "אם לא אקבל תשובות, לא אשאר בקואליציה"
הממשלה תפגע בלשכת עורכי הדין? "חוק בריוני, אנטי דמוקרטי"

"דיברתי גם עם קארין אלהרר וגם עם אורנה ברביבאי, שהן חברות בצוות משא ומתן מטעם יש עתיד, ולא היו הסכמות, נקודה", טען. הוא המשיך את הקו התקיף של האופוזיציה: "דנו היום בעילת הסבירות, אבל הדיון אמיתי הוא לא עילת הסבירות, זה חלק משיטת הסלמי. ביטול עילת הסבירות זה חלק ממהלך יותר גדול, מהלך מושחת שמעניק לנבחרי ציבור לבצע מינויים מושחתים, לקבל החלטות מושחתות, ולזה אנחנו כמובן לא נסכים". 

גם אם אתה צודק, אני חושב שבעניין הזה זה היה בתנאי שיש הסכם על כל הדברים, על תוכנית סדורה
"אם נהיה מדויקים לגמרי, אז לא היו הסכמות גם לגבי עילת הסבירות וגם לגבי יועמ"שים, לא היה ולא נברא. אבל יש מי שנוח לו להציג את זה בצורה כזאת, אנחנו נמשיך להיאבק כמו שנאבקנו לפני שלושה חודשים". 

מה אתם יכולים לעשות כשיש להם רוב מאוד דורסני וממושמע.
"זה נכון, אבל למדנו לפני שלושה חודשים ורק לפני שבועיים בבחירות לוועדה למינוי שופטים שהדברים יכולים להשתנות ולא בטוח שיש להם רוב מאוד מוצק גם למהלך הזה. בייחוד כשאני מאמין שתהיה פה מחאה מאוד רחבה גם ברחובות, מדברים על זה בכל הסקרים. בסופו של דבר, אין להם רוב בציבור, אין להם רוב למהפכה המשפטית ואין להם רוב למרכיבים של המהפכה המשפטית". 

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm