רכז בלשכתו של השר ישראל כ"ץ, עובד חוגי, פרסם שורת פוסטרים בחשבונו האישי בפיסוק בהם גידף את בכירי מערכת המשפט לשעבר. חורי עבד כאמור בתפקיד רכז לטיפול בפניות הפרט באזור דרום ת״א, שם הוא מתגורר. באחד הפוסטים מהם קילל את היטלר על כך שרצח שישה מיליון יהודים, במקום לחסל את אהרון ברק. במקרה אחר פרסם דברי נאצה שונים נגד אשכנזים.

בפוסט אחר רשם: "ימח שמך היטלר, הצאצאים שלך חיים בארץ ישראל תשאל את מנדלשליכט ואת המניאק שי ניצן יש להם אחלה DNA". לאחר פסילת מינויו של דרעי בבג"ץ כתב היועץ הפוליטי: "אחד הימים העצובים בחיי, אני לא אוהב את דרעי אבל מכבד את ה-400,000 איש שהצביעו לו. קיבלתי הוכחה וחותמת שהגזענות, תורתו של היטלר, חיה ונושמת בישראל. תודה למניאק שי ניצן שהחזיק את הנוכל המשפטי מנדלבלוף שדאג ל-DNA של הגזענים בבית השימוש הגבוה לגזענות ועוולות".

פוסט של עובד חוגי (צילום: צילום מסך)
פוסט של עובד חוגי (צילום: צילום מסך)

בפוסט נוסף טען: "כולם כבר מבינים המנייק שי ניצן תפס את מנדלבלוף בגרון ביחד עם השקרן אלייך וכך עשו הפיכה שלטונית. ועדת חקירה עכשיו". כמה ימים לאחר מכן גידף את ניצן ואלשייך: "ימח שמכם שי ניצן המנייק, מנדלבלוף ורוני אלשיך". 

פוסט של עובד חוגי (צילום: צילום מסך)
פוסט של עובד חוגי (צילום: צילום מסך)

בסביבת שר האנרגיה אומרים כי השר ישראל כ״ץ לא היה מודע לפרסומים החמורים שנחשפו אתמול בפניו, שאת תוכנם הוא שולל מכל וכל. להתבטאויות הללו אין מקום בשיח ועל כן, הוחלט להשעות את העובד לאלתר מתפקידו עד לבירור מלא של הנושא. "השר כ״ץ דוגל בכבוד הדדי ושיח מכבד ומצפה מכל עובדי לשכתו לנהוג בהתאם. אחרי הברור שנעשה הוחלט על הפסקת עבודתו של העובד", נמסר.