שרת ההתיישבות אורית סטרוק עוררה הבוקר (שני) סערה לאחר שבמהלך ריאיון שערכה ברדיו קול ברמה, ביקרה בחריפות את הרמטכ"ל, המפכ"ל וראש הש"ב, ואף אמרה: "הם הוציאו הודעה על טרור לאומני יהודי. מי אתם, כוח ואגנר?".

אורית סטרוק תקפה את ראשי מערכת הביטחון ועוררה סערה: "מי אתם, כוח ואגנר?"
"תורתו של היטלר קיימת": עובד בלשכת כ"ץ התבטא בצורה שערורייתית - ופוטר

זמן קצר לאחר מכן, היא שוחחה עם גדי נס בתוכנית ברדיו צפון 104.5, והתנצלה על דבריה. "ודאי ודאי אני מתנצלת, הוא היה מאוד לא במקום - אני מודה לאנשים שהעירו לי, ועל המשמעות של הביטוי שפחות קלטתי אותה כשאמרתי אותו. אין ספק שזה ביטוי לא ראוי אני מתנצלת ומבקשת סליחה ומחילה. לא מתאים להגיד לאף חייל במדינת ישראל בטח ובטח לראשי המערכת הביטחונית שלנו", הדגישה. 

יחד עם זאת, חזרה על הביקורת שהעבירה בסוגית אמירות בכירי מערכת הביטחון: "במדינה מתוקנת גם קצינים בכירים מאוד הם כפופים לדרג מדיני והם מוציאים הודעות לתקשורת בתיאום והם לא קובעים מתי הם מוציאים הודעות לתקשורת, עם נורמות, הם אמורים לספק ביטחון, הם מאוד משתדלים לעשות את זה, באירועי יו"ש האחרונים, הם טועים פעם אחר פעם, והם טעו בכל הנוגע לאירועים האומללים במערב בנימין, וכפר הרוצחים אום צפא, שם הייתה טעות מאוד לא ראויה". 

"לא אמורים להגיע שני מחבלים עם M16 לתחנת דלק סמוכה כל כך לעלי, בכביש שחייבים לנסוע בו כל המתיישבים היהודים באזור, כי אין להם שום כביש אחר, לא אמורים לנסוע שם חמושים פלסטינים - ובזה צריך לטפל", הוסיפה.