ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לאמירה של השרה סטרוק מוקדם יותר, שעוררה סערה. במהלך ריאיון שערכה ברדיו קול ברמה, ביקרה בחריפות את הרמטכ"ל, המפכ"ל וראש הש"ב, ואף אמרה: "הם הוציאו הודעה על טרור לאומני יהודי. מי אתם, כוח ואגנר?".

"ביטוי לא ראוי": אורית סטרוק מגיבה לסערה שעוררה וחוזרת בה
אורית סטרוק תקפה את ראשי מערכת הביטחון ועוררה סערה: "מי אתם, כוח ואגנר?"

"ראשי ואנשי זרועות הביטחון שלנו עושים לילות כימים כדי להגן על מדינת ישראל ועל אזרחי המדינה", ציין וביקר את דבריה: "יש מקום בדמוקרטיה לביקורת על כל אחד אבל אין שום מקום להשתלחות באנשים שמובילים את המאבק שלנו נגד הטרור ולמען ביטחון ישראל".

בנימין נתניהו תוקף את יאיר לפיד ובני גנץ (צילום: לשכת רה"מ)

כמו כן, נמסר מטעמו כי "בנוסף, לאור ריבוי התלונות בימים האחרונים, הנחה ראש הממשלה נתניהו לבדוק טענות לשימוש בכוח מופרז מצד כוחות הביטחון כלפי אזרחים ביהודה ושומרון".

שר הביטחון יואב גלנט, התייחס גם הוא לאמירה של השרה סטרוק, ואמר כי ״אם מי מאנשי הציבור רוצה לתקוף את כוחות הביטחון, הוא מוזמן לתקוף אותי, אל תגעו בחיילי צה"ל. בימים האחרונים אני מדבר עם המפקדים והחיילים, אני מאוד מודאג ממה שאני שומע. ישנן התקפות של אוכלוסייה קיצונית על מפקדי וחיילי צה"ל. המתקפות האלה הן גם מתקפות פיזיות, הדבר הזה הוא מסוכן ומדאיג״.

עוד הוסיף: ״אני פונה מכאן לאנשי הציבור שתוקפים את הרמטכ"ל, את ראש השב"כ, את המפכ"ל, את מפקדי צה"ל שנמצאים בשטח, המג"דים והמח"טים, ואומר לכם נבחרי הציבור – השרים וחברי כנסת: אם אתם רוצים לתקוף מישהו - תתקפו אותי, את שר הביטחון. אני כאן בשביל להגן על צה"ל, אל תגעו בחיילי צה"ל. הם מייצגים את כל עם ישראל, הם שומרים על כולנו ואנחנו צריכים לאפשר להם לעשות את עבודתם. לא נקבל פגיעה בצה"ל, לא נקבל פגיעה במפקדי צה"ל, וכל מי שיעשה את זה נביא אותו לדין באופן החמור ביותר".