לאחר הסערה שאירעה הבוקר (שני) סביב השר ישראל כ"ץ, בשל אמירותיו של יועצו הפוליטי עובד חוגי, אשר פוטר מתפקידו בעקבות פרסום הדברים, ערך האחרון ריאיון בכאן 11, וסירב לחזור בו מדבריו. "יושב לו אהרון הקדוש, אהרון ברק ואומר 'למה לא באתם להתייעץ איתי'. הרי אמרתם שהוא פנסיונר", תקף. 

עוד הוסיף: "זה לא מעניין אותי, לא ביבי, לא אף אחד. אני מה שחשוב לי כשאני הולך להצביע זה שתהיה משמעות לקול שלי בקלפי. הוא הדגיש כי השר כ"ץ לא היה מודע לדברים שעוררו את הסערה: "כ"ץ לא ידע על הפרסומים. אני באתי ואמרתי לו גם, שאם הם רוצים אני אתפטר. אתם רוצים לפטר תפטרו, אין לי בעיה. אני עם האמת שלי אלך עד היום האחרון שלי".

"תורתו של היטלר קיימת": עובד בלשכת כ"ץ התבטא בצורה שערורייתית - ופוטר
לאחר הדיווח הדרמטי: התפתחות חדשה בתיק 4,000?

כאמור, מוקדם יותר נחשפו אמירותיו של חוגי. באחד הפוסטים מהם קילל את היטלר על כך שרצח שישה מיליון יהודים, במקום לחסל את אהרון ברק. במקרה אחר פרסם דברי נאצה שונים נגד אשכנזים. 

בנימין נתניהו תוקף את יאיר לפיד ובני גנץ (צילום: לשכת רה"מ)

בפוסט אחר רשם: "ימח שמך היטלר, הצאצאים שלך חיים בארץ ישראל תשאל את מנדלשליכט ואת המניאק שי ניצן יש להם אחלה DNA". לאחר פסילת מינויו של דרעי בבג"ץ כתב היועץ הפוליטי: "אחד הימים העצובים בחיי, אני לא אוהב את דרעי אבל מכבד את ה-400,000 איש שהצביעו לו. קיבלתי הוכחה וחותמת שהגזענות, תורתו של היטלר, חיה ונושמת בישראל. תודה למניאק שי ניצן שהחזיק את הנוכל המשפטי מנדלבלוף שדאג ל-DNA של הגזענים בבית השימוש הגבוה לגזענות ועוולות".

בפוסט נוסף טען: "כולם כבר מבינים המנייק שי ניצן תפס את מנדלבלוף בגרון ביחד עם השקרן אלייך וכך עשו הפיכה שלטונית. ועדת חקירה עכשיו". כמה ימים לאחר מכן גידף את ניצן ואלשייך: "ימח שמכם שי ניצן המנייק, מנדלבלוף ורוני אלשיך". 

מטעם כ"ץ נמסר: "השר ישראל כ״ץ לא היה מודע לפרסומים החמורים שנחשפו אתמול בפניו, שאת תוכנם הוא שולל מכל וכל. להתבטאויות הללו אין מקום בשיח ועל כן, הוחלט להשעות את העובד לאלתר מתפקידו עד לבירור מלא של הנושא. השר כ״ץ דוגל בכבוד הדדי ושיח מכבד ומצפה מכל עובדי לשכתו לנהוג בהתאם. אחרי הברור שנעשה הוחלט על הפסקת עבודתו של העובד".