חבר הכנסת רם בן ברק שוחח הבוקר (שלישי) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו בתוכניתם ב-103FM, והתייחס לאירוע תקיפת המח"ט בעת שהגיע לניחום האבלים. "זה חמור כמו הדברים האחרים. יש שם חבורה, מדובר בכמה מאות של אנשים, שחושבים טרוריסטים יהודים, שעושים ככל העולה על רוחם. גם תוקפים פלסטינים וגם מח"ט בצה"ל שהוא זה שמגן עליהם", תקף. 

"אלימות נבזית": בקואליציה מגנים את גירוש מח"ט בנימין מבית משפחת הנרצח בעלי
"רוצח": מח"ט בנימין הגיע לנחם את משפחתו של הראל מסעוד - וגורש על ידי ההמון

הוא ביקר את תגובתו של ראש הממשלה בנושא: "צריך קודם כל לתפוס אותם ולא רק להגיד 'אני מגנה', כמו שראש הממשלה עושה. הוא צריך להנחות את הצבא, את מג"ב, כל מי שיש לו סמכויות ביו"ש, יחד עם השב"כ, ולקחת אותם ולמצוא מי האנשים האלה, לעצור אותם".

"הייתי בוודאי שעוצר וחוקר אותם, זה לא מקובל. אני לא יודע אם הם שרפו בתים, הם צעקו ולא ירו, צריך לחקור אותם. אבל צריך לעשות את זה. אני לא מתפלא, מי שממנה נאשמים וגזענים וטרוריסטיים מורשעים בעברם להיות שרים בממשלה שלא יתפלא שהוא מתעורר בבוקר ויש לו חוליות טרור בגיבוי שרים בממשלה ביו"ש", הוסיף. 

עוד הוסיף לתקוף את ראש הממשלה: "נתניהו הוא בן ערובה בידי חבורה קיצונית. אם הוא יעשה פעולות, אם יעשו עכשיו מעצרים נרחבים ביו"ש של כל המתפרעים האלה הממשלה שלו תיפול, אז הוא לא עושה את זה". 

מלשכתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, נמסר בתגובה: "רם בן ברק, שהעוזרת שלו הייתה בקורס חמאס לא יטיף לשר בן גביר מוסר. בן ברק וחבריו הובילו את ישראל לשפל חסר תקדים, עדיף שישב בצד ולא יפריע".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm