הרפורמה במערכת המשפט: כמאתיים מפגינים הגיעו הבוקר (שלישי) לביתו של שר המשפטים יריב לוין, בעקבות חידוש חקיקת הרפורמה במערכת המשפט. סא"ל במיל' רון שרף, ממובילי מחאת "אחים לנשק" שהגיע להפגנה סיפר לענת דוידוב וגדעון אוקו בתוכנית "שבע תשע" ב-103FM על המתרחש בשטח: "יש הסלמה של המחאה, הזעם פורץ מאנשים". 

היועמ"שית נגד צמצום עילת הסבירות: "הממשלה תוכל לעשות בכך שימוש רע לצרכים פוליטיים"
העמידו גדרות תיל והציתו צמיגים: עצורים במחאה מול בית השר לוין 
לוין על ההפגנה מול ביתו: "היועמ"שית ומערכת האכיפה קורצות לאלימים"

שרף הסביר למה הפגינו מול ביתו של לוין. "בפועל ראש הממשלה זה לוין. אנחנו רואים את זה בשבועות האחרונים הוא השתלט על המדינה, השתלט על ראש ממשלה חלש והוא למעשה קובע מה קורה", אמר. "זו לא עוד פרוסה בסלאמי, זה הנקניק כולו. ביטול עילת הסבירות במצב הזה שאין הגנה ואין רסן לממשלה זו ריצת אמוק".

הפעיל הזהיר כי צעדי המחאה נגד הרפורמה יחריפו עם חידוש החקיקה. "הממשלה מסלימה את הצעדים שלה, דוהרת בלי גבול לחקיקה, והמחאה תסלים", הוא הבהיר: "אנחנו לא קוראים לאף אחד לסרב, אבל אני מתנדב למילואים – עשרות ימים כל שנה. אני לא חייב להתנדב. עשרות אלפים לא יבואו להתנדב למילואים תחת דיקטטורה".

"יש חוזה ברור - זה לא עניין מפלגתי, לא ימין ושמאל, זה נושא בסיסי של איזה משטר יש לו את הזכות המוסרית לשלוח חיילים לקרב", סיכם. "הממשלה הזו דוהרת לעבר דיקטטורה, ביטול עילת הסבירות זה הצעד הראשון. ממשלה ללא ביקורת שיפוטית, מה זה אם לא דיקטטורה?"