ח"כ משה גפני, מראשי יהדות התורה, נפגש הבוקר (שלישי) למפגש סגור עם פעילי מפלגתו והתייחס להתפתחות במשפט נתניהו בדגש על אמירת השופטים לפרקליטות שהיא תתקשה להוכיח את השוחד בתיק 4000. בתיעוד שהגיע לידי וואלה! תקף גפני את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה על התנהלותה וסיפר לפעילים על שיחה שקיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"אמרתי לו (לנתניהו - י"א) 'השופטים אומרים שאין שוחד' והולכת היועצת המשפטית לממשלה שהיא יועצת משפטית שלך ואומרת 'אני ממשיכה עם עבירת שוחד'. מה זאת אומרת את ממשיכה? את היועצת המשפטית של הממשלה וראש הממשלה, השופטים אומרים לך 'אין עבירת שוחד'. היא ממשיכה".

גפני לא עצר כאן ואמר עוד: "הימין לא יודע לשלוט. אם זה היה בשמאל - היא הייתה טסה הביתה תוך חמש דקות. פה יש אנשים נחמדים, זה לא נכון. צריך להתנהג אחרת. על מה ידונו אותו עכשיו? על השמפניות?".

ביום חמישי דווח כי שופטי הרכב משפט נתניהו אמרו לפרקליטות בשיחה סגורה כי יתקשו להוכיח את רכיב השוחד בתיק 4,000. מקור שהיה נוכח בשיחה ציין כי השופטים התייחסו בשיחה לתיק 4,000 בלבד וכי הם לא שוחחו על ניסיונות להגיע לגישור או להסדר טיעון.

עורכי הדין ז'ק חן, סנגורו של שאול אלוביץ', ובעז בן צור, סנגורו של רה"מ נתניהו, אמרו בתגובה ליועמ"שית כי דעתה "פזיזה ומופרכת". בנוסף, הפרקליטות פנתה לבית המשפט בבקשה להאיץ את שלב ההוכחות במשפט תיקי האלפים, דבר שהוביל להתנגדות הסנגורים. השופטים גם הודיעו כי יפרסמו את תמצית השיחה הסגורה שהתקיימה בינם לבין נציגי התביעה וההגנה.