תקרית התרחשה היום (שלישי) במליאת הכנסת לאחר ח"כ שרן השכל לא הורשתה לנאום במליאה כשהיא מחזיקה את בתה התינוקת , כדי להציג הצעת חוק שיזמה לקראת אישורה בקריאה ראשונה, אך הייעוץ המשפטי של הכנסת ביקש ממנה לרדת ולהימנע מכך .

בהמשך, פרסמה חברת הכנסת את התייחסותה לאירוע וטענה כי "עצוב שיו"ר הכנסת, שיש לו שני ילדים בבית, בוחר למנוע מאישה עם ילדים מלעלות לדוכן המליאה ולהציג את הצעת החוק כמו כל חבר כנסת. אני מביאה את הבת שלי לעבודה לא בשביל פרובוקציות ולא בשביל לייקים, אלא כי אני אמא ואני רוצה לשלב בין האימהות שלי לקריירה, כמו כל אמא במדינת ישראל".

לדבריה, "מהיום הראשון זה דבר שאני מתעקשת ללכת איתו בגאון וללא בושה, לא להסתיר או להתבייש באימהות שלי, אלא להוכיח לנשים באשר הן שאפשר וצריך לנרמל את האימהות בכל מקום, גם בכנסת ישראל. למעשה, אין שום תקנה בתקנון שמונעת מאישה לנאום במליאה עם תינוק, זה נתון לשיקולו הבלעדי של יו"ר הכנסת, שעשה היום החלטה עצובה, והאמת משפילה ונוראית כלפיי כאמא. מה שהבינו בפרלמנטים אחרים כנראה ייקח עוד זמן רב בישראל".

מתנועת 'בונות אלטרנטיבה' נמסר בתגובה: "פעם נוספת ממשלת ישראל דואגת להזכיר לנו שהמרחב הציבורי הוא לא מקום שנשים רצויות בו. חברת הכנסת שרן השכל הורדה בבושת פנים מדוכן המליאה, רק כי העיזה לעשות מעשה אימהי מחריד ולעלות עם התינוק שלה לדוכן. נשים - ההדרה מתחילה במסדרונות הממשלה".