"סיימנו לשתוק": מפלגת העבודה הגישה היום (שלישי) מכתב התראה לפני הגשת תביעה נגד ערוץ 14 והרב אמנון יצחק, בו היא דורשת להתנצל על הדברים השקריים והמסיתים שאמר בשידור בהם טען כי "תנועת מפא"י הייתה הגורם האחראי למותם של יהודי אירופה שהועלו על הרכבות בדרכם למחנות ההשמדה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

המפלגה בראשות ח"כ מרב מיכאלי הגישה התראה טרם פניה לערכאות משפטיות למר יצחק מירילשוילי מבעלי ערוץ 14 ולרב אמנון יצחק בגין דבריו האנטישמיים של הרב שפורסמו ואף זכו לחשיפה רבה בערוץ. 

"מעבר לכך שהתבטאות זו מוציאה את דיבתה של מרשתי רעה כמו גם של עשרות אלפי חבריה, יש בה כדי לשמש חומר לתעמולה שקרית של מכחישי שואה רבים", נכתב במכתב ההתראה שנשלח בידי עורך הדין עמרי שגב, היועץ המשפטי של המפלגה. 

ממפלגת העבודה נמסר כי זהו מכתב טרם נקיטת הליכים שכן מיכאלי מציעה "פשרת חינוכית הולמת" שתכלול התנצלות פומבית של הרב, התחייבות של ערוץ 14 לשדר תוכן חינוכי אשר יועבר על ידי נציגות ממפלגת העבודה הנוגע לשואת העם היהודי וכן תרומה בסך 10,000,000 ₪ מכל אחד מהצדדים לעמותה לרווחת ניצולי שואה.  

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי: "סיימנו לשתוק, הגיע הזמן שנרים את ראשנו וניאבק בימין המסית והמשקר. לא ניתן להמשיך להשמיץ ולהשחיר את מפלגת העבודה הציונית והדמוקרטית, המפלגה שהקימה את המדינה לא ניתן למחוק לערער. נתניהו והשופרות שלו חייבים להתחיל לשלם מחיר יקר על ההסתה והאלימות שהם מפיצים".