לאחר ששר המשפטים, יריב לוין, התבטא מוקדם יותר (רביעי) במליאת הכנסת והסביר מדוע הוא מתנגד להצעה של ח״כ עידן רול מ'יש עתיד' להגנה על עיתונאים מפני תקיפה, באומרו כי  ״אני מתנגד כי העיתונאים ב-12 ו-13 תועמלנים, יותר גרועים מאשר במדינות טוטליטריות״, הגיעה תגובתם של כוח קפלן: "זוהי התרת דמם של העיתונאים, פולסא דינורא סטייל לוין. לוין הוכיח היום שהוא אדם מסוכן שמוביל יחד עם נתניהו את מדינת ישראל להתפוררות מוחלטת. יש חמישה שבועות לבלימת הסכנה, זה הזמן להתנגד לדיקטטורה". 

בשורות רעות לטסים בנתב״ג: אלו הצעדים של המחאה

כזכור, אמש הגיעה קבוצת מפגינים נגד הרפורמה המשפטית אל פתח ביתו של לוין במודיעין, זאת על רקע ניסיון הקואליציה להעביר את החקיקה שתצמצם את עילת הסבירות. כמחאה על "שיטת הסלאמי" לטענת המפגינים, הוצג במקום "מיצג נקניק הדיקטטורה מבית מעדניית לוין", וכן שלטי "יריב מר של ישראל". מטעם מחאת המילואימניקים  אחים לנשק, נמסר: ״היום כבר ברור לכל מי באמת שולט במדינה הזו ומוביל אותה לאבדון. לוין אולי הצליח לחטוף את המדינה, אבל אנחנו נשחרר אותה מידיו". 

לאחר שהמפגינים חסמו את הכביש לצד ביתו של לוין, התבצעו מספר מעצרים במקום, כמו גם עימותים בין המפגינים לשוטרים. בסך הכל נעצרו על ידי המשטרה שישה מפגינים.