עד המדינה במשפט נתניהו, ניר חפץ, יוצא בשיחה עם מעריב באופן חריף ביותר נגד מפכ"ל המשטרה בעת חקירות נתניהו, רוני אלשיך, במהלכן הוא עבר תרגיל חקירה חמור אשר פרטיו נמצאים תחת צו איסור פרסום. מאז שירד מעל דוכן העדים, חפץ הולך בדרך חדשה. הוא סיים לימודים משפטים, הוסמך כעורך דין ומנהל משרד מצליח בתחום הליטיגציה האזרחית-כלכלית. עם זאת, חפץ לא שוכח מה עבר בחדרי החקירות על ידי המשטרה בפיקודו של אלשיך. 

אלשיך מודה: "לא האמנו שנתניהו לא יתפטר, לקחנו בחשבון את התקדים עם אולמרט"
האם תרגיל החקירה שבוצע לחפץ היה חוקי? בכירה לשעבר בפרקליטות מסבירה
קטעים מעדותו הסגורה של ניר חפץ נחשפים: "קצין בכיר איים עליי"

בשיחה עם מעריב, אומר חפץ: "אני לא מקבל את הגרסה המפוקפקת בעיני של רוני אלשיך שהוא כביכול לא ידע, לא שמע ולא ראה – בדיוק כמו שלושה הקופים המפורסמים – אודות תרגילי החקירה הבלתי חוקיים שהופעלו נגדי ובהם מניעת טיפול רפואי, מניעת תרופות, מניעת מזון בסיסי עד כדי הרעבה, מניעת שעות שינה כדין, מעצר בתא שורץ עבריינים אלימים ואלפי פשפשים, וכמובן תרגיל החקירה הפסול והבלתי חוקי שחל עליו צו איסור פרסום".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רוני אלשיך (צילום: שלומי יוסף, גלובס)
רוני אלשיך (צילום: שלומי יוסף, גלובס)

חפץ הבהיר: "אני מתכוון לחקור את רוני אלשיך בדלתיים פתוחות בתביעה האזרחית שאגיש עוד השנה כנגד המדינה על הפשעים שהמשטרה והפרקליטות ביצעו נגדי במשך חמישה עשר ימי מעצר שהם הארוכים והשערורייתיים ביותר בתולדות חקירות צווארון לבן בישראל".

עוד אמר חפץ: "אני כבר לא יכול לחכות שהגיבור הגדול הזה, במרכאות כפולות, שתחת השראתו ורוח המפקד שלו ושל יועצו הפוליטי המשטרה עשתה מה שעשתה, יזיע על דוכן העדים בחקירה נגדית בדלתיים פתוחות. בואו נראה את הגיבור הזה בלי שהוא יכול להסתתר מאחורי מדים והכוח המטורף שמדינת ישראל העניקה לו כמפכ"ל".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>