שרת המשפטים לשעבר איילת שקד שוחחה עם ינון מגל וחיים לוינסון ב־103fm על צמצום עילת הסבירות וטענה כי החוק המוצע "לא ישנה שום דבר - סולם לקואליציה לרדת מעץ הרפורמה".

עילת הסבירות תבוטל? רוטמן: "מבחינה משפטית זה נכון יותר"
 
בהמשך גינתה את דבריו של לדור את דברי פרקליט המדינה לשעבר על שופטי תיק 4000: "ההתקפות על השופטים בזויות, מה שפרקליט המדינה לשעבר משה לדור אמר זה מקומם", טענה בפתח דבריה.

"אפשר להעביר ביקורת על פסיקות ועל דרך ניהול המשפט אם הוא חושב שהם מורחים זמן, אבל להגיד שהם מפחדים בגלל שמה שהם אמרו להגנה ולתביעה לא נראה לו, זו שערורייה וצביעות. זו אמירה טיפשית ומקוממת". 

על דרישת הקואליציה לצמצם את עילת הסבירות, אמרה השרה לשעבר שקד: "מדובר בחקיקה שלא תשנה כמעט במאומה את מה שקורה היום. זה סולם לקואליציה לרדת מהעץ של הרפורמה. צמצום עילת הסבירות לא ישנה שום דבר, ההיסטריה במחנה המחאה מוגזמת. אין לזה באמת משמעות, זה לא יפגע בדמוקרטיה הישראלית". 

בסיום דבריה, התייחסה השרה לשעבר לאפשרות של הסכם שלום בין ישראל לסעודיה, והדגישה: "ישראל לא צריכה לאפשר לסעודיה להעשיר אורניום. להערכתי, ממה שלמדתי ומהשיחות שערכתי, התשובה להאם יהיה הסכם בין המדינות היא כן. שיישמר היתרון האסטרטגי שלנו מבחינת החימוש והנשק, ושסעודיה לא תעשיר אורניום בשטחה".