פעילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית מתכננים לחסום היום (שני) את נתב"ג במחאה על הרפורמה המשפטית ונגד "עילת השחיתות". ישי גרין, ממובילי המחאה, שוחח עם אראל סג"ל ב-103FM, וטען כי המבצע שהחל הלילה בג'נין לא סתם יצא לדרך דווקא בעיתוי הזה.

המבצע בג'נין נמשך: דיווח על תקיפת מסגד ובו מספר מחבלים | שידור חי מג'נין
רגע לפני שתעלה לבמה: אסון גדול נמנע בהופעה של שרית חדד

"ביבי תזמן את התקיפה הזאת בדיוק ליום הזה. ביבי לא סופר חיי אדם. לא מעניין אותו", טען גרין, והוסיף: "הוא מנסה להוציא אותנו רע כאילו אנחנו לא מתחשבים בלוחמים, אבל מי אלה הלוחמים? אלה אנחנו. אלה לא המשתמטים האלה, אנחנו נלחמים שם. את הדם שלנו אנחנו מקיזים שם". 

"נראה לך שנאפשר למדינה להפוך לדיקטטורה? חברים שלי נלחמים בג'נין עכשיו, אני דואג להם. ילדים של חברים שלי נמצאים שם, אבל זה לא קשור לעובדה שאם תהיה פה דיקטטורה, יהיה פה פי אלף יותר גרוע", הוסיף גרין. "תשתמשו בתקציב המדינה, זה מספיק. שיתקנו את המדינה".

לדבריו, בין הלוחמים יש אנשי ימין, אבל לא תומכים בממשלה. "זה רק אתם. מיעוט קטן", אמר. "אם היו היום בחירות, הייתם מקבלים 10 מנדטים כמו בלשכת עורכי הדין.

תיעוד פלסטיני של כוחות הביטחון בג'נין (צילום: רשתות חברתיות ערביות)

בתגובה שאל סג"ל: "אתה יודע כמה כיפות סרוגות יש בחטיבת הקומנדו שכולם תומכים ברפורמה? אתה יודע איזה חוצפן אתה שאמרת עכשיו שרק האחים שלכם נלחמים? תתנצל בפני הלוחמים האלה. אתה חושב שנתניהו יצא לפעולה רק כדי לחסום את המחאה שלכם בנתב"ג?". גרין השיב: "אני לא אומר את זה. התזמון, הכל זה תזמון".