ארגוני המחאה נגד הרפורמה המשפטית יצאו במתקפה כנגד יושב ראש ועדת החוקה, חוק ומשפט, שמחה רוטמן, וזאת על רקע המשך הדיונים במסגרת הניסיונות לקדם את הרפורמה המשפטית. לאור הדברים, צפויה להתקיים היום (שני) בשעה 17:30 מחאה בנתב"ג.  

בניגוד להבטחות מאמש: המשטרה תאפשר למחות סמוך לטרמינל 3

מטעם מחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר: "אנו מחזקים את ידי חיילי צה"ל הפועלים כעת בג'נין. כל עוד שמחה רוטמן בוחר להמשיך את הדיונים בוועדת החוקה, אנחנו נאלצים להמשיך להפגין. קוראים לרוטמן לבטל את הדיונים היום בוועדת החוקה".

את דבריהם מחזקים יוצאי המ"מ ואנשי הסייבר: "האמת היא פשוטה מאוד: כל עוד נמשכת ההפיכה המשטרית - יש להיאבק ולהפגין בכל הכוח, בכל אמצעי בלתי-אלים, בכל מקום בארץ, בכל זמן, בלי שום הפסקה. אף ח״כ נכבד שחירף את נפשו כמש״ק דת לא יטיף לנו היום על בטחון המדינה. אחינו כרגע בפעילות בג׳נין, ואנו כולנו נהיה היום בנתב״ג ובעוד הרבה מוקדי מחאה בימים הקרובים. בלי דמוקרטיה לא יהיה צבא, לא יהיה בטחון, לא תהיה ישראל, ואנחנו רחוקים מהתהום מרחק שבועות בודדים בלבד. אל תקשיבו לשום מומחה בטחון ליגה ז׳: הקרב החשוב ביותר של תקופתנו הוא הקרב על הדמוקרטיה. האיום הקיומי היחיד על ישראל הוא ההפיכה המשטרית".