אלפים הפגינו אתמול מול טרמינל 3 בנתב"ג במחאה נגד הרפורמה המשפטית, כמה עשרות מהם נכנסו אל תוך אולם הנוסעים. במהלך יום המחאה נעצרו 52 מפגינים ששוחררו בתום חקירה ונרשמו 180 דו"חות על הפרעות לתנועה והפרת הסדר הציבורי.

לאחר הסערה בנתב"ג: המחאה נגד הרפורמה המשפטית נמשכת היום
"אין בעלי דם כחול": בן גביר במסר לראשי המחאה נגד הממשלה

משה רדמן, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, שוחח היום (שלישי) עם ינון מגל ורויטל סוויד ב-103FM והתייחס לדברים: "השגנו את מה שרצינו, גם לא פגענו בלוח הטיסות, הראנו לאיתמר בן גביר וחבריו בממשלה המטורללת הזו שהציבור לא הולך לעבור בשתיקה על חוק הדיקטטורה הראשון, ביטול עילת הסבירות".

"הדבר הזה לא יקרה. אנחנו כבר שומעים מתנדבים במילואים שמבהירים שוב ושוב. הדבר הזה לא יקרה. ביטול עילת הסבירות בפורמט הנוכחי, שאין שום רסן על החלטות הממשלה - לא יקרה. המדינה תבער. אנחנו ממשיכים לעשות את זה בצורה חוקית, לא אלימה, אבל יש לנו הרבה מאוד מנופים. אם צריך נוציא מיליון איש לרחובות", הוסיף.

בהמשך, פירט את צעדי המחאה הבאים: "בארבעת השבועות הקרובים כמעט כל יום תראי פעולות מאוד משמעותיות. אנחנו נראה עוד ועוד כאלה, במקביל לזה שאנחנו מתחילים לשמוע עוד הפעם את הכלכלנים, המילואימניקים, כולם מרימים את הדגלים האדומים. אני מאמין שגם הקהילה הבינלאומית לא תעמוד מנגד. זה ברור לגמרי, ביטול עילת הסבירות זה אירוע קטטוני, לא פחות מזה. איזו ממשלה בלתי סבירה מפחדת מעילת הסבירות? מה הם כבר רוצים לעשות? איזו פעולה בלתי סבירה בצורה קיצונית הם מתכננים? ".

"איך הממשלה תחליט? אתה רואה מה הם עושים. אתה יודע שהפיצוץ שהיה לפני שלושה שבועות, אתה יודע שרצו לבנות עליו שלושת אלפים יחידות דיור בהרצליה? מי מנע את זה? בית המשפט. מה שהיה בתעש, עיריית הרצליה רצתה לבנות יחידות דיור באפולוניה, הגישו בג"ץ והסבירו למה זה לא סביר. מי יעשה את זה אם לא בית המשפט? עילת הסבירות זה הכול. אהרן ברק אמר שאם היו מוצאים חלופה לעילת הסבירות", טען.