מפקד מחוז תל אביב, ניצב עמי אשד, הצהיר אמש כי הוא פורש מתפקידו במשטרה, ותקף את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, כשאמר כי "הודחתי מתפקידי על רקע פוליטי". על כך, חברת הכנסת טלי גוטליב, שוחח היום (חמישי) עם סיוון כהן ב-103FM. במהלך דבריה, תקפה בחריפות את אשד, והתייחסה לגל ההתפטרויות בקרב בכירים במשטרה.

בפתח דבריה, אמרה חברת הכנסת גוטליב: "הרשי לי לבוז לו בוז מוחלט וגמור. אתה אומר שאם המשטרה לא הייתה מקשיבה בקולך היו מאושפזים באיכילוב? אתה אומר לי ששוטרים תחת פיקודך, ככה משתלטים על הפגנות? אגב, אולי כן, הפגנות של יוצאי אתיופיה. קשקוש ושקרים שאני עוד לא שמעתי בוטים. ואת זה הוא עושה כשהוא לובש מדים".

"אני לא חוסכת ביקורת, ובטח שאני לא אחסוך כשאני נמצאת בכנסת, עמי אשד מונע הוא עצמו משיקולים פוליטיים בלבד. הוא לא היה ולא רק לא לפנות מפגינים מהכבישים, לא מאיילון. רק שיקולים פוליטיים. כל אדם הפוזיציה הפוליטית מניעה אותו. כשברור היום שהוא נושא עיניים לתפקיד פוליטי, לא בכדי בן גביר ביקש להעביר אותו מתפקידו. הוא לא מתאים להתמודד עם מחאות של אנרכיסטים מופרעים שבזים לכבודה של מדינת ישראל וערכיה", הוסיפה.

לאחר מכן, התייחסה לגל ההתפטרויות במשטרה. לדבריה, "אני לא יודעת על איזה קצינים את מדברת, ואני מהראשונה שמבקרת את בן גביר. שבתאי לא אמר שאמרו לו לנפץ לראשים ולהיות אלים, קשקוש. זה שקרים על עמי אשד. אשד לא התאים לתפקידו, אין פה התפטרות של קצינים מהמשטרה. יש פה מצב חברתי בלתי נסבל. מדינה אחת לנו, אחת יחידה"

עוד טענה כי "לא יעלה על הדעת שבשם ההפגנה, ואני בעד ההפגנה, אתם תחרבו את חייהם של אזרחים במדינה הזו. השנאה הזו של החרדים מזעזעת אותי, האמירות שמזכירות לי לא פעם את גרמניה הנאצית מחרידות אותי. שיהיה ברור לכל עורך דין בן שעתיים, ביטול עילת הסבירות היא לעג לרש. בית משפט העליון לא יכבד את זה, הוא ימצא לזה מילים אחרות. בדיוק כמו שהוא מצא כשהוא ביטל את החלטת מיארה למנות את מזוז חברה הטוב. בג"ץ ימשיך להתערב".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm