אלפי בני אדם יצאו אמש להפגין, לאחר שמפקד מחוז תל אביב, ניצב עמי אשד, הודיע על פרישתו מהמשטרה. מוקד המחאה המרכזי שאירע בתל אביב, אף נרשמו עימותים עם המשטרה, ו-16 מפגינים נעצרו. על כך, שקמה ברסלר, אחת ממובילי המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט, שוחחה היום (חמישי) עם יוסי מזרחי ברדיו צפון 104.5FM.

בפתח השיחה, אמר ברסלר: "רוצים להפוך את ישראל לדיקטטורה ואנשים מבינים מהבטן שהכיוון הכללי של מדינת ישראל היא לתהום ולכן יוצאים להפגין באופן ספונטני. הם מבינים שצריך לעשות משהו. הממשלה הזאת, ממשלת חורבן הבית, מנותקת מאוד, היא מתעלמת מרצון העם הלגיטימי. במשטר דמוקרטי, ממשלה מקבלת את הלגיטימציה שלה מהציבור. לכן, יש ציבור גדול מאוד שיוצא לרחובות ואומר לממשלה שהיא עושה מהלכים לא לגיטימיים ובסוף זו הלגיטימציה הציבורית שתגרום לדברים להשתנות".

עוד טענה ברסלר: "אין שום תקדים היסטורי, בטח לא בישראל, למחאה שנמשכה כל כך הרבה זמן, עם כאלה היקפים של אנשים, עם כזאת יצירתיות וכאלה אנרגיות. לכן, לנסות להבין מכאן מה יקרה בעוד פרק זמן - קשה מאוד לדעת. אני חושבת שזה תלוי מאוד בהתנהלות הממשלה. רגע ההכרעה מתקרב, כי יש פה ממשלה שמקדמת פה משהו שהופכת את ישראל מדמוקרטיה נורמלית לדיקטטורה קיצונית ופוגעת על הדרך כל דבר טוב שיש - מהכלכלה ועד החינוך".

"אם הממשלה תמשיך להתעלם בדורסנות מהציבור הרחב ותיקח מאתנו את יסודות החופש והחירות והשוויון, המשמעות של זה היא שאנחנו נלך ככל הנראה למשבר חוקתי ובמשבר חוקתי גורמי הביטחון יצטרכו להכריע. אני משוכנעת שיכריעו לטובת החוק - לטובת הממלכה ולא לטובת המלך", סיכמה.