הרפורמה במערכת המשפט: יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן תקף היום (שישי) את המוחים נגד הרפורמה במערכת המשפט. בפוסט בפייסבוק שלו הגיב לטור של בן דרור ימיני מידיעות אחרונות שכתב כי המוחים לא מוכנים להפקיר את המדינה לקואליציה. בן דרור ימיני מודה: ראשי המחאה לא מפגינים נגד הרפורמה המשפטית. הם מפגינים נגד תוצאות הבחירות".

"כאן גר משיחיסט": המחאה מול ביתו של חה"כ מהליכוד
המדינה תשותק? המפגינים מבטיחים "מחאה שלא נראתה כמוה בישראל"

"מנהיגי המחאה מתנגדים לכללי המשחק הדמוקרטי. הם רוצים לשלוט בלי לנצח בבחירות. ואם לא תיתנו להם את זה, המחאה תשרוף את המדינה", טען. "האחים לנשק יכלאו אתכם באיילון וישלחו משמרות של בריונים לאיים על חברי כנסת. שליחיהם של אולמרט וברק יפעלו לפי הטקסט-בוק של כל משטר פשיסטי שאי פעם קם".

עוד הוסיף רוטמן: "האחים לנשק האמיתיים מסרו השבוע את נפשם בשטח, ולא באולפני הטלוויזיה ובסרטוני הטיקטוק. מי שהמדינה באמת על הכתפיים שלו, היה השבוע בג׳נין, בגבול הלבנון או בעוטף עזה, ולא במבצע האמיץ לחסימת הדיוטי פרי".

מוקדם יותר היום פרסם פורום 555 של אנשי צוותי חיל האוויר במילואים ובדימוס מכתב ובו התריע מפני המשך חקיקת הרפורמה במערכת המשפט. "המשך תהליך ההפיכה המשטרית וההתעלמות מרצונם של רוב אזרחי ישראל מחריפים את השבר העמוק בעם", נכתב במכתב.

לדברי הפורום, "מעל לאלף טייסי מילואים ובדימוס, מאמינים שהמשך תהליך החקיקה מוביל להפסקת התנדבות טייסים ואנשי יחידות אחרות למילואים. אנו קוראים למחוקקים לעצור את החקיקה ההרסנית בטרם יהיה מאוחר מדי; המשכה עלול להביא לפגיעה קשה בצה"ל ובביטחון המדינה".