בכירים בקואליציה תקפו והדפו הבוקר (שני) את הקריאות לפיטוריה של היועצת המשפטית לממשלהגלי בהרב-מאירה. "זה פייק ניוז מוחלט. ראש הממשלה השתיק אתמול בישיבת הממשלה את השרים שדיברו על כך זה משהו שלגמרי לא על הפרק". 

היועמ"שית תחת מתקפה: "נמצאת בניגוד עניינים מובהק - כולנו מבינים את מי היא משרתת"
רגע לפני הדיון עם היועמ"שית: שר בקואליציה תוקף את בהרב-מיארה

כזכור, אתמול פרץ עימות סוער בישיבת הממשלה בין השרים לבין היועמ"שית בדיון על "מדיניות רשויות אכיפת החוק בסוגיית ההתמודדות מול הפגנות ופעולות מחאה". השר אמסלם והשרה רגב קראו לפטרה. לדיון קדם ויכוח פומבי בין היועצת במשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לבין שורה של בכירי בממשלה, לאחר שזו הודיעה במכתב מיוחד כי היא מתנגדת לדיון

בהמשך, התייחס הבכירים להמשך חקיקת הרפורמה וטענו כי לאחר הפגרה נמצא על הפרק העברת חוק הרכב הוועדה לבחירת שופטים.  לדבריהם: "ההרכב הקיים ישונה, החוק שנעביר יקבע הרכב שוויוני , ברוח המתווה של פרידמן-אלבשן, מה שהשר אמסלם מקדם עכשיו". השר אמסלם מקדם מתווה לשינוי ההרכב של הוועדה לבחירת שופטים. לפי הרעיון המתווה מדבר על תיקו, שוויון קולות לקואליציה ולאופוזיציה, ואמור לכלול משפטנים בדימוס ומומחים בעלי זיקה למערכת המשפט. ההרכב הנוכחי כולל ארבעה שרים וחברי כנסת, שני חברי לשכת עורכי הדין, נשיא עליון ושני שופטי עליון.