הרפורמה במערכת המשפט: ארגון "אם תרצו" צפוי להפגין הערב (שני) מול ביתה של היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה. בהוראת המשטרה, ההפגנה תתקיים במרחק 300 מטרים מביתה. מתן פלג, מנכ"ל הארגון, טען בשיחה עם ינון מגל וחיים לוינסון בתוכניתם ב-103FM לאכיפה בררנית נגד ארגוני הימין. "אם אתמול נתנו לאנשים להגיע מתחת לבית שלה, צריכים לתת גם לנו. לוקחים לנו את הזכויות".

ההייטקיסטים מעלים הילוך: "נאבק בכל אמצעי שיש לנו"
בכירים בקואליציה תוקפים: "פיטורי היועמ"שית? לגמרי לא על הפרק"

לדבריו, "אני יודע דבר כזה, והציבור יודע דבר כזה - אם יש לך פאות, כיפה, אם אתה בעד הימין אז המשטרה תפגע בך. אתה יודע מה היה קורה אם החבר'ה שלנו היו עוצרים את הנתב"ג? שב"כ היה מענה אותם. יש פה דין אחד לימין ודין אחד לשמאל".

פלג התייחס גם להפגנה שהתקיימה הבוקר מול ביתו של מנכ"ל ביג, והסביר כי בשל מספר המשתתפים שלא עלה על 50, לא היה צורך באישור המשטרה לקיומה. "קראנו לו לחזור בו מהחרם והעונש הקולקטיבי שביג מבצעת כרגע על אזרחי ישראל", הבהיר, והתייחס לזריקת הביצים על מפגינים: "אני לא יודע מי מבני הבית, אבל אנחנו מגישים על זה תלונה, אנחנו לא נוותר על זה. זה לא יעבור על מקומו בשלום, אי אפשר להתעלם מדבר כזה. באנו לזעוק זעקה, אחרי שעושים פה סחיטה באיומים".

בהמשך, תקף פלג גם את "בעלי ההון" שלטענתו מובילים את המחאה. "אהוד ברק וכל המיליונרים שמנהלים את המחאות נגד הממשלה הנבחרת ולמעשה מענישים אותנו על הבחירה שלנו בקלפי", אמר. "סליחה שאני בעד מדינת הלאום של העם היהודי. אפשר עכשיו להפסיק להרביץ לי ולקחת את הזכויות?"