סוער בכנסת: במהלך הדיון במליאה הערב (שני) סביב הצעת החוק לצמצום עילת הסבירות, השר לשיתוף פעולה אזורי, דודי אמסלם, גרם לסערה לאחר שתקף את המפגין שנפגע בעינו ממכת"זית.

השר אמסלם אמר: "היה מפקד מחוז אריה עמית, הם שברו ראשים של חרדים בשבת עם סוסים ופרשים, פצעו אותם שלחו אותם לכל חדרי המיון, אבל פה? חס וחשלום, היה איזה אחד שנשרט ליד העין, שלחו אליו את ה-BBC, כל רשתות הטלוויזיה, למה? אחד צפונבון נפצע בעין, חס ושלום, איך יכול להיות?".

בתגובה, חבר הכנסת עידן רול עלה לנאום במליאה, ותקף את השר אמסלם: "מה דודי אמסלם אעשה בחיים שלו לעומת המפגין שהוא לא רק טייס, הוא אדם שהערכים שלו מנחים אותו, בן אדם שמוכן לעצור את הפרנסה ואת המשפחה, והכל בשביל מה שהוא מאמין בו, ואני רוצה לראות אם מישהו בצד הזה (קואליציה) עשה דבר כזה לאחרונה. בטח לא דודי אמסלם, אז תמשיכו ללעוג".

עידן רול תוקף את דודי אמסלם: "לא אח שלי, ולא ציוני" (צילום :ערוץ הכנסת)

"אתם לועגים כי אתם מפחדים, מאנשים שעושים משהו לא בשביל ג'ובים, לא בשביל שררה, ולא בשביל תמורה, אתם לא יודעים איך לאכול את זה, איך להתמודד עם מאות אלפים שמפסידים כסף וזמן, שקט נפשי, חופשות, בילויים כל מה שתרצו, פשוט כי הם מאמינים במדינה הזו יהודית ודמוקרטית וכי הם ציונים אמיתיים, לא כל ישראל אחים, אמסלם לא אח שלי, והאו בטח לא ציוני", הוסיף.

כזכור, אל"מ (במיל') אודי אורי, טייס הקרב שנפגע בעינו ביום רביעי האחרון לאחר שנפגע פניו על ידי מכת"זית בעת פיזור המחאות נגד הרפורמה המשפטית בנתיבי איילון, הבהיר ביום שישי האחרון כי לא איבד את עינו וכי "שום ניתוח לא נכשל".

"זה פייק מוחלט, ומפיצים בלי לבדוק", אמר טייס הקרב לוואלה!, "הניתוח שעברתי אתמול היה מוצלח. ההערכות נעות בין 'עוד לא יודעים מה יהיה', ל'כנראה יהיה בסדר'". בבית החולים איכילוב הבהירו שאורי כלל לא נמצא בסכנה לאבד את הראייה. בהקשר זה, ד"ר עומר טרביצקי, סגן מנהל מערך העיניים בבית החולים אמר לוואלה! כי  "זה פייק מעצבן. אל מול הידיעה הזאת, אורי נבדק הבוקר על ידי, הניתוח אותו עבר צלח, המצב החריף ממנו סבל חלף. מצב העין מורכב והפרוגנוזה הסופית עדין לא ידועה. נמשיך לטפל באורי כמיטב יכולתנו עם מיטב האמצעים על מנת להביא לשיפור ככל האפשר".