חבר הכנסת אביחי בוארון מהליכוד שוחח הבוקר (שני) עם גדעון אוקו וענת דוידוב ב-103FM והתייחס להמשך החקיקה במסגרת הרפורמה במערכת המשפט, לאחר שהשיחות בבית הנשיא לא הניבו תוצאות. בוארון הודעה כי "אנו מודים שהייתה טעות בהתנהלות, עצרנו לשלושה חודשים של הידברות ועשינו הכל כדי להגיע להסכמות, כמעט הגענו, אפילו יש הסכמות חלקיות".

בוארון הדגיש כי "גם היום ראשי הקואליציה אומרים 'בואו נגיע להסכמות'. כל הפניות שלנו לאופוזיציה נענות בכתף קרה כי הם לא באמת רוצים להגיע להסכמות". כמו כן, התייחס להצעת החוק על צמצום עילת הסבירות, שעברה אמש בקריאה ראשונה בכנסת: "אני חושב שצריך להביא את הנוסחה המדויקת ביותר, כבר ריככנו את החוק. יכול להיות שהיא תרוכך עוד, אבל זה לא יספק אף אחד. המתנגדים לממשלה מתנגדים לממשלה באשר היא. שלושה חודשים משכו אותנו באף. לבית הנשיא לא חוזרים כי זה רק למשוך אותנו באף. בואו נשב לדבר, אפשר להגיע להסכמות בעשר דקות, אבל אל תתנו תנאי מקדים. הצלחתם לעכב אותנו ופוצצתם את השיחות. יש לנו זמן להגיע לנוסחה המוסכמת, ההסכמה שם על השולחן, הנשיא צודק".

עוד הוסיף חבר הכנסת כי "ההתנגדות היא לא לחקיקה, אלא לממשלה עצמה. למה פוצצו חודש לפני סוף המושב, כדי שלא נוכל לחוקק לפני סוף המושב. אתם באמת באים בנקיון כפיים? בואו איתנו להסכמות".

בסיום, הגיב ח"כ בוארון לדברי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, שטען כי הממשלה הנוכחית היא מהקיצוניות שראה בישראל: "בארצות הברית שיש ויכוח בחברה הישראלית, וגם הם יודעים לכבד את הרוב הדמוקרטי. הם יודעים לומר ש־64 מנדטים בחרו בממשלה ובקואליציה הנוכחית. הרוב הזה לא נגנב כמו בקואליציה הקודמת. הנשיא ביידן יכול לומר הרבה דברים, אך גם הוא יודע ש־64 מנדטים התגבשו לא במקרה".