דן חלוץ, הרמטכ"ל לשעבר ואחד מהמתנגדים הבולטים לממשלה ולרפורמה המשפטית, שוחח הבוקר עם גדעון אוקו וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM, והתייחס ליום המחאות שהחל הבוקר, וצפוי להימשך לאורך היום. "יש לנו מובילים צעירים, זה לא כמונו, נותנים פקודות, אומרים לנו מה לעשות. ננהג בהתאם. חשבתי שסיימתי עם מלחמות, אבל מה לעשות, כשממשלת ישראל קמה עלינו לכלותינו, לא נרפה", ציין. 

"יום השיבוש" בעיצומו: איילון נחסם, המפגינים הבעירו אבוקות בכביש | עדכונים שוטפים
"בואו איתנו להסכמות": ההתבטאות המפתיעה של ח"כ בליכוד

עוד הוסיף: "יהיה המחיר אשר יהיה. אני מניח שיכול השכל לחזור לראשם של מחוללי ההפיכה, ולהבין שבכוח אפשר לחוקק חוקים אבל אי אפשר לכפות ציות לחוקים. עילת הסבירות נוגעת למדינת ישראל ביומיום שלה, והמדינה היא גם אנחנו. אנו נחושים לא לסייע להקמתה של דיקטטורה".

הוא תקף את התסריט שבו החוק לצמצום עילת הסבירות יעבור בקריאה שנייה ושלישית: "נשמח להתנגשות משטרית. העניין הזה יגיע לפתחו של בג"ץ אני מניח כשזה יגיע לקריאה שלישית. אם בג"ץ ידחה את החוק והממשלה תודיע שהיא לא מקבלת את פסיקת בג"ץ, נראה מצב בו אלה שאחראים על יישום החוקים יצטרכו להחליט למי הם סרים, למרות בג"ץ או למרות הממשלה. כולנו אמורים להיות כפופים לחוק ולא למנהיג, יש פה כפיפות לאומית לחוקי מדינת ישראל. הדאגה של הממשלה היא קודם כל לעצמם". 

"יום השיבוש" בעיצומו: איילון נחסם, המפגינים הבעירו אבוקות בכביש (צילום :מחאת הסטודנטים)

כמו כן, המשיך לבקר בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני מצביע על נתניהו כגורם היחיד והבלעדי, כנראה שעדות מילצ'ן הוציאה אותו מדעתו, אנחנו נמצאים במקום בו יש קרבות אישיים שמתנהלים על גבה של מדינה. לוקחים בשבי את רוב אזרחיה. רוצה להאמין שבפסק הזמן רה"מ ירד מהסולם הגבוה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM.