חיים רמון, שר המשפטים לשעבר, התראיין בתכניתם של אראל סג"ל ויריב אופנהיימר ברדיו 103fm ומתח ביקורת על התנהלות האופוזיציה  סביב עילת הסבירות.

"הכל מתפרק מכיוון שיש אנשים שחושבים שמותר להם הכל", אמר. "למשל, הם חושבים שאם תהיה עילת סבירות זו דיקטטורה. מי שחושב שאפשר לבטל אותה הוא אהרן ברק, וקראתי על עוד כמה פרופסורים, כולם חושבים שאפשר לצמצם את עילת הסבירות ולא יהיה פה אסון. אני מציע שאם באמת באים בידיים נקיות, ובאמת רוצים בעילת הסבירות, אני מציע שאם רואים בעילה כמו שהיא עכשיו כתובה איום ונורא, תציעו הצעה אחרת. בוועדת חוקה, לא בבית הנשיא, זה מקום לא לדיונים פוליטיים. תבואו, תציעו את זה, תעמידו את זה. יש מחלוקת אדירה בכל מיני דברים. שאלה הסבירות היא לא סבירה, את זה אמר שופט בית המשפט העליון". 

למה עילת הסבירות מסוכנת? המשנה ליועמ"שית מפרט בנקודות

ההצבעה הכפולה בכנסת: קארה צפוי לעמוד לדין, שקד רותחת על היועמ"שית


רמון הציע כי השיח סביב התקדמות הרפורמה יתנהל בועדות החוקה, ואמר: "אני מציע לכל אחד מחברי האופוזיציה – אם רוטמן לא יקבל את עמדותיהם, ואני חושב שיש סיכוי גדול שהוא יקבל חלק גדול מהעמדות, שהם יגישו את ההסתייגויות האלה והם יבואו למליאה. אבל זה לא מעניין אותם, עד היום לא הוגש אפילו רבע נייר על ידי האופוזיציה".


בעניין המוחים נגד הרפורמה המשפטית, הוסיף ותקף: "אני חושב שאהרן ברק הודה שעשה מהפכה חוקתית - שהוא בא וריסק את בית המשפט הישן. אני חושב שהוא עשה את זה לטובתו המשפטית, אז מותר לי לסרב? לחסום כבישים? אתם לא מבינים שאתם הורסים את השיח הדמוקרטי כי אתם לוקחים את המונופול על מה שאתם חושבים. במדינה דמוקרטית יש ריבונות. במדינה דמוקרטית יש חוק".