בפוסט שהעלה אתמול עמירם גולדבלום, פרופסור אמריטוס במחלקה לחומרי טבע בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים וממייסדי שלום עכשיו תקף גולדבלום את חבר הכנסת צבי סוכות (הציונות הדתית) והגדיר אותו כ"אחד מאויבי המדינה".

בפוסט כתב גולדבלום: "צבי סוכות, אחד מאויבי המדינה שצריך להדביר. לא אח, לא קרוב, נבל כהניסטי ותומך מפלגת הג'נוסייד לפלסטינים, הציונות הדתית".

עוד המשיך וחתם: "הוא גם הוכחה שאין הבדל בין הפושעים והטרוריסטים של עוצמה יהודית ושל הציונות הדתית שתי מפלגות מחליאות. ההישג העיקרי של הבור הזה, גידול פרא מנערי הגבעות, סמוטריץ'-יוגנד זה מעשי אלימות ותועבה, גזען שכמותו, נגד פלסטינים. אני עם הפלסטינים נגד הנבל הזה ומקווה שתמצא דרך להדביר אותו ואת שכמותו". 

חבר הכנסת סוכות אמר בתגובה: "מותר לבקר, אסור בשום אופן להסית. ההסתה שאנו ערים עליה ברשתות בזמן האחרון חוצה את הקווים. זה מתחיל בקריאה של ראשי המחאה ליציאה למרי אזרחי, וממשיך לקריאה לפגיעה בחברי כנסת".

סוכות הוסיף: "כמובן שבין מה שכתב גולדבלום לבין המציאות אין שום קשר. אני קורא לכל הקשת הפוליטית, עצרו את ההסתה עכשיו. מותר להתווכח, צריך לדבר ולהתחשב ואסור להסית", כך לדבריו.