שעת הנקמה? פעילי ימין חסמו הערב (חמישי) את הכניסה למספר קיבוצים, כמחאה על חסימות הכבישים הנרחבות של מתנגדי הרפורמה במסגרת "ימי השיבוש".

המאבק מחריף: זו התוכנית של מארגני המחאה לשבוע הבא

פעיל הימין יגאל מלכה (הליכוד), שיתף את אריה אלדד ורוני בר-און ב-103FM על המחאה בקיבוץ יקום: "אנחנו עומדים בכניסה לקיבוץ ועוד קיבוצים נוספים. ראינו את המחאות של השמאל. ראינו אותם חוסמים כבישים".

עוד אמר: "גלי בהרב-מיארה הסבירה לנו שאין מחאה אפקטיבית בלי הפרעה לסדר הציבורי, אז אנחנו מממשים את דבריה של היועצת המשפטית". 

"אנחנו חוסמים כבישים על פי הנחיה של היועצת המשפטית לממשלה שאומרת שמותר", טען, והוסיף: "שמענו את עמי אשד, מפקד מחוז תל אביב, במשך חצי שנה, מספר שהמשטרה, תפקידה הוא לשמור על המוחים ולא על שומרי החוק. קיבלנו את המסר. חצי שנה לקח לנו לקלוט את המסר. נפל האסימון, הבנו".

לגבי תגובת התושבים: "חלקם כועסים עלינו מאוד. אני מבין את זה, זה לא נעים שעושים לך את מה שאתה רגיל לעשות לאחרים". 

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]