בליכוד התנערו הבוקר (ראשון) מדבריו של פעיל הליכוד איציק זרקא, שאמר אמש בהפגנה באזור בית שאן "אשכנזים שרמוטות שתישרפו בגיהנום, טפו עליכם. אני גאה על 6 מיליון שנשרפו".

מדוברות המפלגה נמסר כי "תנועת הליכוד מגנה בתוקף את דבריו של איציק זרקא ומתנערת מהם לחלוטין. לא נקבל ולא נכיל אמירות מזעזעות מהסוג הזה. אנו קוראים לעצירת השיח המסית והאלים מכל הצדדים, זה הזמן להתאחד מול אויבנו והאתגרים הרבים שניצבים לפנינו".

איציק זרקא פרסם התנצלות בעמוד הפייסבוק שלו: "אני מתנצל בשם כל העם היהודי בארץ ובתפוצות אני הותקפתי על ידי 80 עד 100 איש באלימות קשה כתוצאה מכך יצאו לי מילים מהפה שהם לא נכונות והדברים שהיא יצאו מהקשרם כמו כן הסבא שלי ניצול שואה ואנחנו יודעים מה עברו יהודי מדינות אירופה בשואה אני מתנצל בכל נפשי מעומק נשמתי סליחה אם פגעתי במישהו מחילה".

שר המשפטים יריב לוין מסר: "אני מגנה בכל לשון את ההתנהגות וההתבטאויות המזעזעות של איציק זרקא הערב. אין מקום להתנהגות ולהתבטאויות כאלה בשום מקום ובשום מצב. בניגוד לדרך שבה פועלים ראשי האופוזיציה, שמגבים אלימות, סרבנות והסתה משמאל, אני לא אעבור לסדר היום על התבטאויות אלימות ופוגעניות, אפילו אם הן באות מאיש ימין".

שר הביטחון יואב גלנט התייחס גם הוא להתבטאותו של פעיל הליכוד, ואמר כי הוא "דוחה בשאט נפש את אמירתו הבזויה של איציק זרקא". עוד הוסיף השר, כי "במיוחד בימים אלו, על כולנו, מימין ומשמאל, לשמור על שיח מכבד וראוי ולזכור כי למילים יש משמעות. טוב עשה שהתנצל".

שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס אמר כי הוא "מזועזע ומתבייש מדברי הבלע הזדוניים של זרקא". הוא הוסיף כי "כיהודי, כישראלי וכנצר לניצולי שואה אני אומר תמיד שלעולם לא להכניס את השואה ומלחמת העולם השנייה לשיח פוליטי כלשהוא. את זרקא יש להוקיע ולהוציא משורות תנועת הליכוד".