רועי נוימן, ממובילי המחאה ברפורמה המשפטית, התראיין היום (ראשון) לענת דוידוב וטל שלו בתוכניתן ברדיו 103fm וסיפר על 'יום השיבוש' הצפוי להתקיים ביום שלישי הקרוב לנוכח המשך חקיקת צמצום עילת הסבירות השבוע.

"רצינו לייצר רצף של ימי מחאה עד החקיקה עצמה, נתחיל מיום שלישי ונמשיך עד שבת", אמר. "נהיה ברחובות כל יום, בערבים ובימים. בניגוד לאחרים אני מאמין כי חובה לעצור את החקיקה הזו, אם אזרחים יצאו וימחו, אפשר לעצור את החקיקה".

בליכוד מתנערים מהפעיל איציק זרקא שאמר "גאה על 6 מיליון אשכנזים שנשרפו"

שר בכיר טוען: "ויתרנו על פסקת התגברות ברוב של 61 ושינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים"

כשנשאל על השיח סביב הצטרפות ההסתדרות לשביתה, השיב: "התחלנו להפגין ליד ארנון בר דוד (יו"ר ההסתדרות), כבר לפני שבוע. הוא חייב להתערב, הוא גם אמר כי אם הסיטואציה תגיע למצב קיצוני, הוא יתערב". עוד הוסיף ואמר: "קורעים פה לחלוטין את העם ברמות שאני לא זוכר. והם לא יכולים שלא לנקוט עמדה. אני קורא מכאן ליו"ר השילטון המקומי להיכנס לתמונה. זו לא תקופה שאנשים יכולים לצפות המצד, כולם חייבים לצאת ולנקוט עמדה מאוד ברורה על מה שקורה במדינה. כולם צריכים להשתמש בכל הכלים שיש להם על מנת לעצור את החקיקה".

על כוונתם של המפגינים לצאת להפגין מול נאומו של נשיא המדינה יצחק הרצוג בארה"ב, הסביר: "יש בארה"ב תנועה של ישראלים ויהודים הגרים בחו"ל ומתנגדים להפיכה המשטרית הנקראת "UnXeptable", הם יגיעו גם מחוץ לנאומו של הרצוג, זו לא מחאה נגד הרצוג אלא מול ההפיכה המשטרית. אתמול בקפלן היה שלט גדול של SOS ואכן אנו צריכים עזרה. אני מצפה מהנשיא הרצוג לצאת לציבור הישראלי לפני שהוא נוסע לציבור האמריקאי, ולהגיד את מה שהוא הבטיח שיעשה, מה היה בבית הנשיא. הוא חייב לצאת לאזרחים ולהגיד את האמת. שהוא מתנגד לזה ושיש לעצור חקיקה. אני מקווה שהוא יביע עמדה ברורה עוד לפני טיסתו לארה"ב".

בסיום דבריו, נשאל נוימן האם מתוכנן קפיטול על הכנסת, והשיב: "לא. אנחנו מוחים אך לא בצורה אלימה".