איציק זרקא, אחד מפעילי הליכוד המוכרים ביותר, עלה אמש (שבת) שוב לכותרות, וזאת לאחר שתועד אומר למפגינים באזור בית שאן כי הוא "גאה על 6 מיליון אשכנזים שנשרפו". במפלגה התנערו מדבריו, והבהירו כי "לא נקבל ולא נכיל אמירות מזעזעות מהסוג הזה. אנו קוראים לעצירת השיח המסית והאלים מכל הצדדים, זה הזמן להתאחד מול אויבנו והאתגרים הרבים שניצבים לפנינו". בעקבות הסערה, התנצל זרקא על דבריו.

פרופ' קרסו על אשפוז נתניהו: "הייתי מצפה שיחובר לאינפוזיה" 
שר בכיר טוען: "ויתרנו על פסקת התגברות ברוב של 61 ושינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים"

כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה שבה עולה שמו של זרקא לכותרות. ביולי 2018 הגיע זרקא לישיבת סיעת הליכוד בכנסת, ושם נישק וחיבק את ראש הממשלה נתניהו לעיני המצלמות. בפוסט בפייסבוק כתב אז: "ראש הממשלה שלי, אתה החיים שלי והחמצן שלי ושל כל מפלגת הליכוד איתך, ולצידם כל הדרך אתה תוביל את המדינה עוד שנים רבות, וכל מתנגדיך יבלעו מים עם סבון. אוהב אותך לנצח".

זרקא, כאמור, מוכר היטב בליכוד, ובעבר אף זכה לברכות חמות לרגל יום הולדתו ה-50 מצד שרים וחברי כנסת במפלגה, בהם אמיר אוחנה, ניר ברקת, מירי רגב, אריאל קלנר, קטי שטרית ועוד. 

בינואר אשתקד חיכה פעיל הליכוד לנשיאת בית המשפט העליון, אסתר חיות, מחוץ לבית העלמין סנהדריה בירושלים, אליו הגיעה כדי להשתתף בהלוויית קודמתה בתפקיד, נשיאת העליון לשעבר מרים נאור. במהלך המפגש בין השניים, אותו תיעד זרקא, אמר לה האחרון: "שבורא עולם יחזיר אותך בתשובה", ובהמשך הוסיף: "אני מבקש ממך בטוב, אישיות בכירה בבית המשפט העליון, להוריד קצת הילוך, לקרב את כולם". בראיון ב-103FM טען זרקא לאחר האירוע, כי "אני לא מאיים ואני לא יודע לאיים. אמרתי שייקחו משהו טוב מנאור. לא איימתי והיא חייכה לי". 

זרקא היה גם אחד ממובילי ההפגנות שהתקיימו מול ביתו של ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, ברעננה. בראיון ב-103FM ביוני 2021 התייחס זרקא למחאה נגד בנט, ותקף את התנהלות המשטרה.