חברת הכנסת קטי שטרית שוחחה היום (ראשון) עם גדי נס ב־104.5fm והתייחסה לקללות שצעק פעיל הליכוד איציק זרקא לעבר מפגינים נגד המהפכה המשפטית. בהמשך, הביעה את דעתה על התנהלותו של הרמטכ"ל הרצי הלוי נוכח תופעת הסרבנות ההולכת וגוברת. 

"נחצו כל הקווים, לא רק אצלנו", הבהירה. "איציק התנצל, מה שלא שמעתי אצל טייס הקרב לשעבר זאב רז שקרא להפיל את הממשלה כמו שנפל רבין. זו אמירה לא פחות מזעזעת. הוא נחקר בעקבות פרסום של פוסט. הוא טייס, פריבילג, אף אחד לא אומר מילה ולא חצי מילה על מה שאמר. כשמדובר בראשי ממשלה לשעבר וברמטכ"לים, זה לא דבר שאפשר לזלזל בו. גם אולמרט הודה שהוא מעדכן את האנשים בבית הלבן מה קורה בישראל על הדיקטטורה האיומה. על איזו דיקטטורה מדובר?".

נתניהו עבר בדיקות בחדר הצנתורים בשיבא; ישוחרר היום

לידיעת הנהגים: איילון צפון ייסגר הלילה לתנועה | רשימת החסימות המלאה

על צמצום עילת הסבירות, אמרה: "אם אתה מסתכל על עילת הסבירות, התיקון נתמך בעבר על ידי אנשים מהאופוזיציה הנוכחית. אין עוד מדינה דמוקרטית בעולם, שמתקיימת בה עילת סבירות במתכונת הישראלית. לשלושה חודשים הפסקנו כל חקיקה וכל דיון וישבנו בבית הנשיא. ראש הממשלה הבהיר שהוא מבקש לעצור הכל כדי להגיע להסכמות רחבות. כל הצעה שהבאנו נדחתה".

חברת הכנסת קטי שטרית (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
חברת הכנסת קטי שטרית (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בהמשך, התייחסה חברת הכנסת שטרית לאנשי המילואים הרבים שהודיעו כי יסרבו לשרת כאות מחאה על התקדמות הרפורמה: "איפה התגובה של הרמטכ"ל? מישהו יכול להעיר אותו? את השתיקה הרועמת שלו? אני מצפה מהרמטכ"ל באופן החד ביותר שיאמר את דברו. אני חושבת שהוא צריך להפסיק חד משמעית את השתיקה הרועמת שלו. הם עוברים על החוק. האקט הזה הוא פוליטי והוא חדר לצה"ל, התרענו וזה קורה. לא מדובר במסה גדולה, אני חושבת שאלה שוליים, אך גם באלה צריך לטפל. בואו נניח שהממשלה שולטת ארבע שנים. תבוא ממשלה אחרת ותחליט על צעד של פינוי שטחים. מה יהיה? הטכנאים יקומו? גולני? לאן אנחנו מובילים את המדינה?". 

בסיום דבריה, הגיבה שטרית על פינויו של רה"מ לבית החולים לאחר שחש ברע, ואמרה: "הזוי לראות את ההודעות. חברים יקרים, אני זוכרת שהרגשתי לא טוב ובדקו אותי במחלקה הקרדיולוגית, פתאום כולם למדו רפואה. במקום להגיד ברוך השם".