אחרי הפרסום אמש (ראשון) בניו יורק טיימס על "בכיר ב-8200" שהודיע למפקד היחידה על השהיית התנדבותו למילואים, היום (שני) הוא נחשף בתור אל"מ כ', סגן מפקד היחידה לשעבר.

בצל החשש מפגיעה מבצעית: מאות אנשי מילואים מאיימים בהפסקת התנדבות 
בצל החשש מאי התייצבות: דיון החירום של גלנט עם צמרת מערכת הביטחון

בהודעה שפרסם בקבוצת הווטסאפ של בוגרי היחידה, הוא סיפר: "למי שאינו יודע - אני הוא אותו "בכיר". אני מודה שהידיים שלי רעדו כשכתבתי את ההודעה, אבל הגעתי למסקנה שזה הזמן לעשות מעשה". 

למפקד 8200 כתב אל"מ כ' בהודעתו כך: "העברת החוק לביטול עילת הסבירות בקריאה ראשונה מהווה צעד ראשון ומשמעותי בדרך להפיכה משפטית, שתוביל את מדינת ישראל להפוך לדיקטטורה. אני אוהב את מדינת ישראל ומאמין שכעת הזמן להילחם עליה ועל דמותה כדמוקרטיה ליבראלית. אי לכך אני נאלץ לנקוט בצעד, שלא חשבתי שאצטרך לנקוט בו ולהשהות את התנדבותי לשירות מילואים".

"כולי תקווה שהשכל הישר יגבר על אלו המדרדרים את מדינת ישראל למחוזות חשוכים ושחוק זה, יחד עם חוקים ויוזמות נוספות בתחום ההפיכה המשפטית והמשטרית, יגנזו ואוכל לשוב ולהתנדב לשירות מילואים ולחזור ולתרום לצה״ל כפי שעשיתי ב-26 שנים בסדיר ובקבע ובשלוש השנים האחרונות במילואים. כמי שהיה שם, אני מבין את המורכבות בה נמצאים מפקדי צה״ל ומערכת הביטחון בימים אלו וברצוני לחזק אתכם באמונה שלמה, שתמשיכו לשמור על מדינת ישראל ולדאוג לביטחונה", הוסיף.