לאחר שפעיל הליכוד איציק זרקא עורר סערה בעקבות ההתבטאויות הקשות שאמר בהפגנה באזור בית שאן, בליכוד הגיבו בחריפות, כראש הממשלה אף דרש לסלקו מהמפלגה. אמש, זרקא התראיין ותקף בחזרה: "הטלפון שלי יכול לשלוח הרבה הרבה אנשים לבית הסוהר".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

זרקא אמר: "אם אני אפתח את הטלפון הזה, אתה יודע (פנה למראיין) מה הוא יכול לעשות? איזה מהומות הוא יכול לעשות? הטלפון הזה יכול לשלוח הרבה אנשים לבית הסוהר, מצד שמאל ומצד ימין. אני משלם 850 שקל כדי שכל מה שנכנס לטלפון לא ייגנב, כל מה שאני מקבל פה מתאחסן אצלי".

"אנחנו לא פראיירים, על הצד השני יש לי, על הצד שלי יש לי, לא הכל פלילי, אלו דברים שאני שומר אותם, אני לא פראייר, כשאני ארגיש שצריך אני אוציא אותם, כרגע לא, אין סכנה, אני לא פראייר, אני כבר קרוב ל-40 שנים בליכוד, מאז שהייתי חייל, על הגב שלי הרבה חברי כנסת התקדמו והגיעו לאן שהגיעו, לא אשכח את רכבי הפאר שלהם - 'זרקא בוא תעלה איתי, בוא תישן אצלי', לא בגלל הפרצוף היפה שלי, אז עכשיו אני לא חולק עליכם, על האמירות שאמרתם, מגנים אותי וכל מה שאתם עושים, הכל טוב ויפה, אני לא רוצה שאף אחד ידבר איתי", הוסיף.

כאמור, לאחר האירוע, מדוברות המפלגה נמסר כי "תנועת הליכוד מגנה בתוקף את דבריו של איציק זרקא ומתנערת מהם לחלוטין. לא נקבל ולא נכיל אמירות מזעזעות מהסוג הזה. אנו קוראים לעצירת השיח המסית והאלים מכל הצדדים, זה הזמן להתאחד מול אויבנו והאתגרים הרבים שניצבים לפנינו".

איציק זרקא פרסם התנצלות בעמוד הפייסבוק שלו: "אני מתנצל בשם כל העם היהודי בארץ ובתפוצות אני הותקפתי על ידי 80 עד 100 איש באלימות קשה כתוצאה מכך יצאו לי מילים מהפה שהם לא נכונות והדברים שהיא יצאו מהקשרם כמו כן הסבא שלי ניצול שואה ואנחנו יודעים מה עברו יהודי מדינות אירופה בשואה אני מתנצל בכל נפשי מעומק נשמתי סליחה אם פגעתי במישהו מחילה".

שר המשפטים יריב לוין מסר: "אני מגנה בכל לשון את ההתנהגות וההתבטאויות המזעזעות של איציק זרקא הערב. אין מקום להתנהגות ולהתבטאויות כאלה בשום מקום ובשום מצב. בניגוד לדרך שבה פועלים ראשי האופוזיציה, שמגבים אלימות, סרבנות והסתה משמאל, אני לא אעבור לסדר היום על התבטאויות אלימות ופוגעניות, אפילו אם הן באות מאיש ימין".