כתב אישום הוגש היום (שני) נגד המפגינה שחבטה בשר אבי דיכטר עם דגל במהלך מחאה ברחובות בחודש מרץ האחרון ונגד מפגין נוסף שלפי כתב האישום נשך את אחד ממאבטחיו של השר. 

דיווח: לראשונה אחרי חודשים - ביידן ישוחח עם נתניהו על הרפורמה
נתניהו: "לא ייתכן שתהיה קבוצה בצבא שתאיים על הממשלה הנבחרת"

אבי דיכטר מותקף (רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')

לפי כתב האישום, במהלך מחאה נגד הרפורמה שנערכה מול אירוע בהשתתפות השר לכלכלה ניר ברקת והשר לחקלאות אבי דיכטר, התגודדו המפגינים ליד הכניסה האחורית לקראת יציאתו של דיכטר. כתב האישום מתאר כי מיד לאחר שרכבו יצא מהמקום הקיפו אותו עשרות מפגינים שניסו להגיע למגע עם הרכב, ביניהם המפגין שנאשם בנשיכת מאבטח של השר.

לפי כתב האישום, המפגין ניסה להימלט לאחר שבעט ברכב בחוזקה. בתגובה לכך, אחד מאנשי האבטחה ניסה לתפוס את הנאשם ולמנוע את בריחתו והניח את ידו השמאלית על כתפו של הנאשם - שנשך את המתלונן בפרק כף ידו. המפגין נאשם כי תקף את המתלונן בעודו ממלא את תפקידו הציבורי וכן ניסה לגרום להיזק במזיד לרכב.

כתב האישום מתאר עוד כי מעט לאחר מכן יצא השר מהאולם ועשה דרכו לרכב. או אז, נצמדה המפגינה הנוספת לגדר שהפרידה בינה לבין השר, הניפה לעברו את הדגל בו אחזה אך לא פגעה וכשהניפה אותו שנית, פגעה בראשו של השר.

כתב האישום מתאר עוד כי "מיד ובסמוך, רצה הנאשמת לרכב השר וחבטה באמצעות הדגל במכסה המנוע בעוצמה". היא מואשמת כי תקפה  את השר דיכטר בעודו ממלא את תפקידו הציבורי וכן ניסתה לגרום להיזק במזיד ברכב.