פגישת הרצוג-ביידן: שליחת "מעריב" לוושינגטון, אנה ברסקי, שוחחה הבוקר (שלישי) עם גיא פלג וענת דוידוב ב-103FM והסבירה האם דבריו של תומאס פרידמן השתקפו גם בפגישה בין הנשיאים.

בפתח השיחה, נשאלה האם המסר שהוצג בטורו של פרידמן, היה דומה למסר שהציג ביידן להרצוג. לדבריה, "לא הייתי אומרת שהוא שונה לחלוטין, זה מסר שמגיע כולו מפרשנות הדברים שאנחנו שמענו, מה שנאמר בייחוד אצל גורמים מדיניים – נושא רפורמה כן עלה, דיברו על חשיבות של הסכמה רחבה, גם הרצוג חזר הרבה פעמים על דמוקרטיה חזקה וחשיבותה, והיה נראה שהצד השני מהנהן בראשו בחיוב". 

לאחר מכן, אמרה: "מה שכן, ויכול להיות שכאן באמת מסתתר הפער בין מה שכותב תומס פרידמן לבין מה שאנחנו ראינו והתרשמנו. האמריקאים מאוד דאגו והקפידו לשדר להרצוג, כי בעיניהם הם הזמינו את מדינת ישראל שהיא הרבה מעבר למה שקורה כרגע, הם שידרו לו ידידות ברמה הכי אפשרית שרק אפשר, לכן הניסוחים היו מאוד עדינים ומאוד מוקפדים. אבל כשאני פתחתי את המאמר של פרידמן אני לא נפלתי מהכיסא, הדבר היחיד שלא שמענו זה היה המסר של ביידן 'תשנו עכשיו, תעצרו עכשיו, לפני קריאה שנייה ושלישית', אבל אני יודעת שיש מאמצים כאלה עוד לפניי ביידן".