גורם בכיר לשעבר במערכת המשפט מסר למעריב בתגובה לנאום של אמסלם כי "לא ייתכן ששר במדינת ישראל מסית בצורה מסוכנת כל כך נגד היועצת המשפטית לממשלה. הדבר החמור בדבריו של השר אמסלם כבר אינו האמירה בריש גלי כי הממשלה מעוניינת להדיח את היועצת המשפטית לממשלה מתפקידה, אלא סימון מטרה סביב היועצת המשפטית לממשלה".

"כאילו היא מקור הבעיות במדינת ישראל, ובלעדיה מדינת ישראל תחזור למסלול תקין. מה אם איזה מטורף יחליט שלא לחכות לכך שהממשלה תפטר את היועצת המשפטית לממשלה, ויחליט לפעול בעצמו? מי שמגדיר את היועצת המשפטית לממשלה כאדם המסוכן ביותר במדינת ישראל צריך לדעת שלדברים הללו יכולות להיות משמעויות הרות גורל", טען. 

כאמור, השר במשרד המשפטים תקף בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה וטען כי "היא הבן אדם הכי מסוכן היום במדינת ישראל. ככה זה עובד, עד שלא יזיזו אותה משם, זה נזק בטחוני. הגברת הזאת, לטעמי, מהווה היום סכנה משמעית לביטחון המדינה. בן אדם אחד יזיז אותה, פתאום תראה שמי שעובר על החוק - נענש על פי החוק, הופכים להיות מדינה נורמלית, מדינה בה פועלים נגד עבריין שעובר את החוק. ככה עובד שמאל, משתלט על מדינה, לא חשוב מנדטים".