שר המשפטים לשעבר, חבר הכנסת גדעון סער (המחנה הממלכתי) תקף היום (רביעי) מעל דוכן הכנסת את שר המשפטים יריב לוין (ליכוד) על כך שלא גינה את המתקפה של השר במשרד המשפטים דודי אמסלם על היועצת המשפטית לממשלה.

ועדת השרים לחקיקה אישרה את החוק לפירוק לשכת עורכי הדין

סער פתח את דבריו בהתייחסות לאופן שבו מעבירה הממשלה את החקיקה המשפטית: "אני המתנתי, החלטת ועדת השרים לחקיקה מלפני למעלה מחודשיים אמרה שהם יביאו הצעת חוק ממשלתית. אמרתי אולי בכל זאת. אין לי ציפיות, אבל אמרתי אולי בכל זאת אני אופתע לטובה. אז גם לא הבאת ואתה גם לא מתמודד עם הבעיות הכי רציניות של המערכת" אמר סער.

הוא הוסיף והתייחס לדברים של השר אמסלם: "אתה עוד עולה לפה כקצין גינויים ונותן הנחיות לחברי האופוזיציה. לפני כמה שעות עמד פה על הדוכן הזה השר במשרד המשפטים דודי אמסלם והתיר את דמה של היועצת המשפטית לממשלה. כי אין דרך אחרת להתייחס לנאום ההסתה המופרע הזה. השר אמסלם התיר את דמה של היועצת המשפטית לממשלה כשאמר 'היא פוגעת בביטחון המדינה, היא האדם הכי מסוכן בישראל', אתה שר המשפטים, אתה נותן לזה יד! אתה החרשת! אתה מתפקידך כשר המשפטים היה לתת לה את ההגנה מול דברי הבלע! אבל אתה מטיף מוסר לאחרים! קשור את עצמך!"

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמדי/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>