ביטול עילת הסבירות לקריאה שנייה ושלישית, אושר הערב (רביעי) בוועדת החוקה בכנסת, זאת לאחר מהומה שהתפתחה במקום. במהלך ההצבעה נשמעו קריאות "בושה", מטעם סיעות האופוזיציה 

במהלך הדיון בוועדה, פרצה במקום מהומה נוספת, לאחר שמספר יועצים של חברי כנסת מטעם האופוזיציה, התפרצו למקום ותקפו מילולית את היו"ר שמחה רוטמן ונוספים מהקואליציה. לעבר חברי הכנסת מהקואליציה, נאמר בין היתר: "תתביישו לכם". 

גנץ קורא לחדש את ההידברות; בליכוד הגיבו: "מוזמן ללשכת נתניהו עוד הערב"
רצה לחדד את המסר לנתניהו: מאחורי הקלעים של שיחת ביידן ופרשן הניו יורק טיימס

אחת מהיועצות תקפה את רוטמן: "למה אתה עושה את זה? מי שם אותך? מי אתה חושב שאתה?". לאחר מכן, הם הוצאו בתוך זמן קצר מהמקום.

ועד היועצות והיועצים הפרלמנטרים בכנסת, תקף את האירועים: "מגנים בכל תוקף את ההתפרצות הערב של מספר יועצים בוועדת החוקה של הכנסת כלפי יו״ר הוועדה. אין זה מתפקידנו להפריע לעבודת הכנסת וחובה עלינו לכבד את נבחרי הציבור גם אם אנחנו לא מסכימים עם דעתם".

"אני מאוד מקווה שההתנהלות שהייתה פה במהלך ההצבעות לא תהפוך להיות הרגל בכנסת ושנדע איך לנהל מחלוקות בלי שבירת כלים", מסר יו"ר הוועדה שמחה רוטמן. חבר הכנסת יואב סגלוביץ', אמר: "אין פה שום הטלת דופי במנהל הוועדה. אבל אני חושב אחרת. יו"ר הוועדה נכנס לקצב אש שאי אפשר היה לעמוד בו. בחרתם בניגוד לדעתנו בתהליך, התפתחו פה קטטות במרכאות מול יו"ר הוועדה כשאנחנו לא מצליחים להקשיב והוא מתרגז על יועצים משפטיים שמפריעים לו".