חברת הכנסת נעמה לזימי (העבודה) שוחחה הבוקר (חמישי) עם יוסי מזרחי ברדיו צפון 104.5FM והגיבה לתקרית עם חבר הכנסת יצחק פינדרוס (יהדות התורה) בדיוני ועדת החוקה אתמול, כשבשעה שהיא דיברה - חיקה אותה והשמיע קולות של עורב.

לדבריה של חברת הכנסת לזימי, "מצבה של המדינה קשה ומעציב, נרמלו בצד השני את האלימות והבריונות והפוגענות וההערות המעליבות - התרגלנו שמדברים אלינו ככה, ושעושים כאלה מעשים. אני אפילו לא התעכבתי על זה, רצתי לעשייה הפרלמנטרית, וזאת בדיוק הבעיה - יש פה חבורה ששוברת את כל הכלים ואנחנו מנסים מולה, כשהיא משתמשת בכל הכלים הקיימים כדי לרמוס אותנו. זאת האלימות הכי קשה, יותר מכל חיקוי".

כזכור, במהלך הדיון אמש, שהגיע מספר פעמים לטונים גבוהים, עורר חבר הכנסת פינדרוס סערה לאחר שהשמיע קולות של עורב. בעוד שחבר הכנסת אלמוג כהן צחק מהסיטואציה, חברי האופוזיציה תקפו את פינדרוס בחריפות.

ח"כ פינדרוס משמיע קולות של עורב בוועדת החוקה (צילום :ערוץ הכנסת)

על קריאתו המחודשת של חבר הכנסת בני גנץ להידברות, אמרה: "אני חושבת שזה לא נכון, כי כבר אין שם תום לב. אני יכולה להבין את הרגש הראשוני של הרצון להדברות, אבל בשלב הזה, אחרי ששיקרו לנו, מבחינתי כלו כל הקצין. גנץ לקח את הפוזיציה של הדמות הממלכתית והמאחדת, אבל הוא נתקל באנשים שלא מעוניינים בממלכתיות. אולי זאת אסטרטגיה פוליטית, או שהוא מנסה מול משהו שלא קיים. כל כך חסרה שם אהבת חינם שזה לא נתפס, אין לי מה לומר על זה". 

לסיום, ציינה: "אנחנו בעבודה צריכים צריכים לעבוד על הסיפור הכלכלי והחברתי בכל הכוח, כי ההפיכה הזאת לא תרסק רק את הכלכלה, אלא גם מערכות הרווחה והשירותים החברתיים - היא תפגע קודם כל באנשים הכי חלשים שיש. תפקדנו להיאבק גם על הנושא הזה, אין לנו את הפריבילגיה שהציבור החלש ייזרק אל פסי הרכבת. המצב הוא כזה שאנחנו בשעת חירום, קיימת סכנה ממשית".