השר איתמר בן גביר הצליח הערב (שבת) לעורר את זעמם של שני הצדדים הפוליטיים לאחר שפרסם ציוץ ובו כתב: "שבוע טוב, בר הסלטים נפתח" ברמיזה לחקיקת צמצום עילת הסבירות

בכירים בקואליציה: "בהיעדר הסכמה - החקיקה תעבור"; כך הגיבו מובילי המחאה
נתניהו: "נעשים מאמצים להגיע להסכמה על עילת הסבירות, דלתנו פתוחה"

אחיו של השר בצלאל סמוטריץ', טוביה, תקף בחריפות והצהיר: "לא אצביע שוב לשום רשימה שאיתמר בן גביר יהיה חלק ממנה. מי שאני ואני ואני גובר אצלו על כל אחריות לאומית לא ראוי לקבל את קולי בבחירות".

חה"כ דן אילוז  (הליכוד) כתב: "אלה בדיוק המילים שלא צריך לכתוב. אנחנו נעביר את הרפורמה. בגאווה ובשמחה. אני עמל יותר מעשור על הנושא. אבל חלק גדול מהעם שלנו כואב כרגע. כואב שלא בצדק לדעתי, אבל כואב. לא מדובר רק על הסרבנים או על תלמידי אהוד ברק. מדובר בחלק משמעותי של העם, ציוני בכל ליבו ושממשיך לשרת במילואים. הוא פשוט דואג ומפחד. אנחנו צריכים לחבק אותו, לא לשים לו אצבע בעין. קצת רגישות לא תזיק. קצת אהבת ישראל, במקום שמחה לאיד, לא תזיק".  

חה"כ אלי דלל (הליכוד) הוסיף: "עם ישראל נמצא במחולקת מורכבת, אנחנו בימים מורכבים בהם ישנם המוני אזרחים מודאגים. כולנו אחים ואני אוהב את כל אזרחי ישראל ואת המוחים כנגד הרפורמה אהבה גדולה. משרתי ציבור צריכים להרגיע. מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית". 

חה"כ אפרת רייטן (העבודה) כתבה בחשבון הטויטר שלה: "התמתן אומרים לכם. פוליטיקאים, אזרחים ושוטרים שלא מתנערים ומגנים את  האיש העלוב הזה מחרחרים ריב ושנאה בדיוק כמוהו". 

בהמשך הבהיר בן גביר: "אין לי ארץ אחרת, אין לי אחים אחרים, אבל, אסור להיכנע לבריונות, אסור להתקפל בפני איומים, גם כשאלו האחים שלנו! יש כאן ניסיון אדיר לסחוט את הממשלה הנבחרת ולהביא לכאוס מוחלט בו מי שמקבל את ההחלטות הם לא נבחרי הציבור. כולנו אחים אבל בהחלט לא מתקפלים. לא מתנצלים. מחוקקים".