ראש הממשלה בנימין נתניהו עבר הלילה (ראשון) הליך להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא תל השומר בהצלחה. מלשכתו נמסר כי ההליך הרפואי בוצע תחת טשטוש ובמהלכו שר המשפטים וסגן רה״מ יריב לוין ימלא את מקומו. בתוך כך, מלשכתו נמסר כי נתניהו דוחה את הנסיעות השבוע לקפריסין וטורקיה עקב ביצוע ההליך הרפואי. על פי לשכתו, הוא חש בטוב ויישאר בבי"ח להשגחה. שר הביטחון יואב גלנט נפגש עם נתניהו לאחר ביצוע ההליך.

למרות שהבדיקות יצאו תקינות: למה נתניהו יצא מבית החולים עם מכשיר לאבחון הפרעות לב?
מומחה מסביר: זו הבדיקה שעבר נתניהו בבית החולים 
בכיר במערכת הבריאות מעריך: "נתניהו סובל מתסמונת דופק איטי"

בהודעה מצולמת עדכן נתניהו ומסר: "לפני שבוע שמו לי מכשיר לניטור, המכשיר הזה צפצף ואמר שאני צריך לקבל קוצב לב עוד הלילה. אני מרגיש מצוין, אבל אני מקשיב לרופאים שלי. הניסיונות להגיע להסכמה רחבה נמשכים גם כעת, בכל מקרה הרופאים אומרים שאהיה חופשי מחר בשעות הצהריים ואוכל להגיע לכנסת להצבעה".

מבית החולים שיבא תל השומר נמסר הבוקר: "במהלך הלילה התריע מכשיר הניטור של ראש הממשלה נתניהו על הפרעת קצב בליבו. בהמלצת רופאיו, הוחלט להשתיל בליבו קוצב לב. ההליך התבצע תחת טשטוש, על ידי פרופ׳ רועי בינרט ופרופ׳ איל נוף, ועבר בהצלחה, ללא סיבוכים. מצבו הרפואי של ראש הממשלה טוב, והוא יישאר להשגחה במחלקה הקרדיולוגית בשיבא".

הצהרת פרופ׳ רועי בינרט, מנהל המכון להפרעות קצב בשיבא, ופרופ׳ איל נוף, מנהל שירות אלקטרופיזיולוגיה פולשנית בשיבא, על הטיפול שעבר ראש הממשלה. צילום: בית חולים שיבא

כזכור, לפני כשבוע אושפז נתניהו בבית החולים לאחר שחש ברע. הוא עבר סדרת בדיקות כאשר ההערכה הראשונית היא התייבשות. מלשכת נתניהו נמסר כי "מצבו טוב". 

בתום האשפוז של נתניהו בשבוע שעבר ל"מעריב" נודע כי נתניהו עבר בדיקות בחדר הצנתורים בבית החולים. מבית החולים שיבא נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו סיים סדרת בדיקות ונמצא במצב מצוין. אבחנתנו, בסיומן של כלל הבדיקות שבוצעו, כולל בדיקות המעבדה, שסיבת האשפוז היא התייבשות. ליבו תקין לחלוטין, ללא שום ממצא".