הרפורמה במערכת המשפט: הצעת חוק צמצום עילת הסבירות צפויה לעלות אחר הצהריים (שני) להצבעה בכנסת, ברקע מחאות נרחבות וקריאות מצד גורמים שונים לחזור להידברות. 

המגעים לפשרה נמשכים: אלו הפערים בין הצדדים והמחלוקת בין גנץ ללפיד
מפגינים חסמו את הכניסה לכנסת; אחד ממובילי המחאה נעצר

יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, התייחס להשבתת העסקים הפרטיים שמתקיימת הבוקר: "הייתה החלטה שהגיעה מכל הקצוות - לעצור את הפעילות העסקית של המגזר הפרטי", אמר בשיחה עם ענת דוידוב וניסים משעל בתוכנית "שבע תשע" ב-103FM. "זה מגיע למלטה. כשזה מגיע מלמטה זה עוצמתי".

אמיתי המתנדב לשירות מילואים, התייחס גם למחאת אנשי המילואים, ואמר: "אתמול בלילה בכינוס ענק ראיתי אנשי עסקים מודאגים, מההיבט שאנחנו כנראה מאבדים את הצבא", עוד הוסיף כי "חברים שלחמו איתי כותבים לי שביטלו את ההתנדבות שלהם, אני עדיין מתנדב, ממשיך להתנדב כל עוד הצבא ירצה אותי, אבל העסק הולך וקורס לנו מול העיניים".

הבכיר סיפר כי היה במגעים ביממה האחרונה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "ההתמקדות צריכה להיות באיך מביאים את שני הצדדים להסתכל אחד לשני בעיניים בבית הנשיא. עד עכשיו לא הצלחנו. הצלחתי לדבר עם כל הצדדים, מראש הממשלה שיחות ארוכות, ועם אנשי לשכתו. 

"הדבר הבסיסי לפני שבכלל מתחילים לגעת בגופו של עניין זה לשבת בחדר ביחד. ראש הממשלה אמר לי 'דובי, אני מוכן עכשיו לקרוא, אבל הם לא באים'. לכן אני בא ואומר להם ולכולם - תפסיקו לשחק פוליטיקה".

לסיום אמר אמיתי כי "אנחנו הולכים לאחד את הצירים שעבדנו במקביל, שלטעמי בסופו של דבר ההחלטה של הנשיא לקרוא לנו ולהוביל זה בדיוק הדבר הנכון. אני עדיין אופטימי".