הרפורמה במערכת המשפט: ינון מגל וחיים לוינסון פתחו את תוכניתם הבוקר (שני) ב-103FM בדיון בהפגנות הנרחבות שהתקיימו אתמול - בעד הרפורמה בתל אביב, ונגד הרפורמה בירושלים. לוינסון אמר כי הפגנת הימין העלתה בו זיכרון ישן: "כשהייתי ילד חרדי היו לוקחים אותנו לבריכת חפץ חיים ליד גדרה. יום אחד, אחד מהילדים בחדר קפץ ראש לבריכה ריקה. נזכרתי בו אתמול כי ראיתי כמה אנשים הגיעו אתמול למחאת הימין".

המונים הפגינו בת"א; השר לוין: "הכניעה לסרבנות היא באמת סוף הדמוקרטיה"
לאחר המחאה בירושלים: עימותים בין מפגינים לשוטרים, חמישה נעצרו

הוא התייחס לציוץ של מגל בטוויטר, בו שיתף תמונה מההפגנה שהתקיימה לילה קודם נגד הרפורמה, וטען כי מדובר בתמונה מהפגנת הימין: "אתה חשבת שזה המחנה שלך וחשבת שזה יוצא דופן ומהמם, אבל כשזה השמאל אתה מנסה להקטין את זה. אתה היית גאה בכמה אנשים היו בתמונה של ההפגנה, אבל אם זה היה להפך?"

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מגל השיב לו: "תראה במה אתה עוסק - כולך מלא קנאה. חצי טוויטר פרסם את התמונה הזו. למה אתה נטפל אליי? כמה פעמים קרה לך שפרסמת פייק ומיד מחקת? איזה חסר מודעות אתה. זה פשוט לא ייאמן. אתה מקטין אנשים בצורה יומיומית וכל הטורים שלך הם רק לפגוע". 

בהמשך שוחחו השניים על דבריה של השרה גלית דיסטל, לאחר שזו כינתה את ראש הממשלה בנימין נתניהו - 'אבי האומה'. "היא מטרילה אתכם נראה לי, ואתה נופל לפח", אמר מגל. "היא כל כך מכורה להחנפה שלה לנתניהו, ולא שמה לב", ענה לו לוינסון. 

מגל ביקש להתייחס למחאת המילואימניקים, ואמר: "ההיסטוריה לא תישכח לכם את מה שעשיתם". לוינסון אמר בתגובה: "אתה לא מאיים על אף אחד. אנחנו לא רוצים איתכם קשר. כשהמחנה מורכב מבן גביר, סמוטריץ', ולוין, אנחנו לא רוצים. אנחנו תקועים במרחב הזה עם ילד משותף שנקרא מדינת ישראל, אבל אנחנו לא רוצים להיות חלק מהמדינה השמרנית הזו. אני לא מוכן לסכן את חיי בשביל הקבינט של המופרעים האלה". 

מגל מיהר להגיב לסכם את הדברים, ואמר: "האנשים האלה שבאו בטענות לחרדים שלא עושים צבא עושים עכשיו את אותו הדבר. אתם צועקים דמקרטיה, ומה אתם אומרים? הטיעון שלכם דבילי - אתם צועקים דמוקרטיה, אבל אומרים שאתם לא רוצים את בן גביר".