ינון מגל וחיים לוינסון פתחו היום (שני) את השעה השנייה בתכניתם ברדיו 103fm בדיון אודות המדינה שיקימו מתנגדי המחאה. "מי יעשה לכם את העבודה? העובדים הזרים בהודו?", שאל מגל. השיח בין השניים הלך והעמיק, והם התייחסו לצום תשעה באב. האם יש להמשיך לסגור את מקומות הבילוי בערב הצום? ואיך המחאה תשפיע על שמירת הסטטוס קוו ביום כיפור?

סערת תמונת הפייק מהמחאה בקפלן: ינון מגל מגיב לראשונה
ח"כ אלקין מסביר: אלו הקווים האדומים של האופוזיציה במו"מ לפשרה
 
בהמשך התייחסו לדבריו של בוגי יעלון. "תסביר לי מר בוגי, אם החוק הוא בלתי חוקי אז למה לפרק את הצבא? לא חראם?" שאל מגל. "למה עשית את הקורס קצינים חצי שנה?", ענה לו לוינסון. "רציתי להיות הכי טוב, אני בן אדם טיפה תחרותי", אמר מגל. 

השניים המשיכו בשיח, ודיברו על הריאיון של יוסי כהן. "הוא חושב שאנחנו נשכח לו שהוא הולך לערוצי התבהלה - יוסי, איבדת כיוון. אל תתרגש, גם לי הם עשו את זה". "צפית בריאיון?", שאל לוינסון את מגל שהודה שהוא רק ראה את הכותרות. "אני צפיתי. מדובר בריאיון חלול, אין לו דעה. זה דברים ריקים", אמר לוינסון. "כמה אוסף של קלישאות, כמה מילים בלי להגיד שום דבר", הודה מגל.

מגל, שהגן על כהן אחרי ריאיון אצל דרוקר, אמר: "אני חושב שזה היה נמוך, ורציתי להגן עליו. אנשים חושבים שמישהו שהצליח הוא מתאים לדברים אחרים. לאנשים יש כשרונות גדולים בתחום בו הם טובים, וזה לא אומר שהם יכולים להצליח במשהו אחר. יכול להיות שהוא מאוד מוצלח במה שהצבא דורש, אבל פוליטיקה זזה משהו אחר. אתה לא טאלנט בכל הדברים, לא כולם כמוני. לא כולם יכולים לדלג מדבר לדבר". לוינסון בתגובה: "לא כל אדם שמנחה תוכנית טלוויזיה יכול להיות ראש ממשלה".