סקר מנדטים של חדשות 13 ופרופ׳ קמיל פוקס: ביום שלאחר העברת החוק לביטול עילת הסבירות, 56% חוששים ממלחמת אזרחים. 28% מהנשאלים שוקלים לעזוב את הארץ בעקבות החקיקה לעומת 64% שלא שוקלים לעזוב את הארץ.

מודי'ס בהודעה חריגה: "המתיחות הפוליטית עלולה לפגוע בכלכלת ישראל"
שר ההגנה האמריקאי לגלנט: "הסכמה ודיאלוג פוליטי הכרחיים להמשך החקיקה"

לו הבחירות היו נערכות היום: המחנה הממלכתי מוביל עם 30 מנדטים, הליכוד במקום השני עם 25 מנדטים, יש עתיד במקום השלישי עם 17 מנדטים ומפלגת ש״ס עם 10 מנדטים.

יהדות התורה עם 7 מנדטים, ישראל ביתנו עם 6 מנדטים, רע״ם עם 6 מנדטים, הציונות הדתית עם 5 מנדטים, עוצמה יהודית עם 5 מנדטים, חד״ש-תע״ל עם 5 מנדטים ומרצ עם 4 מנדטים. העבודה ובל״ד לא עוברות את אחוז החסימה.

מפת הגושים: הממשלה הנוכחית עם 52 מול 63 של הממשלה הקודמת. 54% מהנשאלים חוששים שמצבה הביטחוני של ישראל ייפגע בעקבות החקיקה לעומת 37% שלא חוששים. 55% חושבים כי לפיד וגנץ צריכים להמשיך לדבר עם נתניהו והקואליציה על המשך החקיקה לעומת 26% שסבורים שלא צריך להמשיך להידבר.

מפגינים ומדורות באיילון (צילום :אבשלום ששוני)

28% מהנשאלים שוקלים לעזוב את הארץ בעקבות החקיקה לעומת 64% שלא שוקלים לעזוב את הארץ. 54% לא מאמינים לנתניהו שהוא רוצה פשרה על המשך החקיקה לעומת 35% שמאמינים לו. לשאלת מי שולט יותר במדיניות הממשלה בין נתניהו ללוין, 43% השיבו שבנימין נתניהו לעומת 37% שהשיבו שיריב לוין.

בסקר המנדטים של ערוץ 12 ומנו גבע:

המחנה הממלכתי מוביל עם 28 מנדטים, הליכוד במקום השני עם 28 מנדטים, יש עתיד במקום השלישי עם 19 מנדטים, ש"ס עם 10 מנדטים, הציונות הדתית עם 8 מנדטים, יהדות התורה עם 7 מנדטים, ישראל ביתנו עם 6 מנדטים, חד"ש-תע"ל ורע"ם עם 5 מנדטים כל אחת, מרצ עם 4 מנדטים. בל"ד ומפלגת העבודה לא עוברות את אחוז החסימה.

62 מנדטים לאופוזיציה הנוכחית לעומת 53 לקואליציה הנוכחית. בשאלה שעלתה בסקר "מי לדעתך הכי מתאים לתפקיד ראש הממשלה", נתניהו וגנץ בתיקו של 38%.