הרפורמה במערכת המשפט: לאחר שאושר החוק לביטול עילת הסבירות, נערכים בארגוני המחאה לשלב הבא במאבק. שלשום בלילה נערך מפגש זום של מובילי מחאה ואתמול פורסמו המסקנות, תחת הכותרת "מבלימה להתקפה".

באחריות נתניהו? הרצוג: "מי שהשלטון בידיו צריך למצוא פתרון למשבר"
בקבינט טוענים: "לא קיבלנו מידע מפורט על כשירות צה"ל"

"לוחמות ולוחמי כוח קפלן", נאמר בהודעה. "החקיקה של שלשום, בניגוד מוחלט לרצון רוב מכריע של עם ישראל, קובעת דבר אחד: ממשלת ישראל העבירה חקיקה בלתי לגיטימית בעליל, שדגל שחור מתנוסס מעליה - ולכן הממשלה הופכת לממשלה בלתי לגיטימית בעליל.

"עכשיו כבר ברור שממשלת חורבן הבית תמשיך לנסות להעביר את כלל חוקי הדיקטטורה: הוועדה לבחירת שופטים, פסקת ההתגברות, שינוי שיטת הבחירות, חוק מדינת ההלכה החדש, חוקי קרעי לחיסול התקשורת החופשית, פגיעה בנשים - הכל. לשלטון לא לגיטימי אסור להאמין ואסור לקיים עמו הידברות".

"לכן, במקביל להמשך המחאות כל מוצ"ש, נדרש מאיתנו בימים אלה להחריף את המאבק", נאמר עוד. "להשתמש בכלים שעד היום לא ננקטו ובפעולות התנגדות השמורות לממשלה לא לגיטימית. בין אם במישור הכלכלי ואם בשיבוש הסדר הציבורי והרחבת ההפגנות. בכל מקרה - ללא אלימות ובהתאם לדין ולפסיקות בג"ץ.

"אנו מודיעים כעת שהמאבק עובר מקרב בלימה לשלב ההתקפה נגד הדיקטטורה, שלב שבו ננצח את ממשלת חורבן הבית. ראשית עלינו להמשיך בהפגנות ברחובות. כל מוצ"ש בקפלן ובמוקדים ברחבי הארץ, ובמגוון פעולות המחאה שיתקיימו באמצע השבוע. בקרוב מאוד נעדכן על צעדים קונקרטיים לטווח הקצר".

עוד נאמר כי "בשבועות הקרובים בג"ץ ידון בפסילת חוקי הדיקטטורה ובניגוד העניינים החמור של נתניהו. התוצאה בבג"ץ תלויה גם באווירה הציבורית ברחוב. מחובתנו להיות ברחובות בשיא העוז, להגן ולתת רוח גבית לבג"ץ ולשומרי הסף. אם בג״ץ יעשה את המתבקש ויפסול את החוק - דיינו. אם נלך למשבר חוקתי, אנו בוטחים במערכות המדינה, שיתייצבו בצד הנכון של שלטון החוק ופסיקות בית המשפט, והמרידה נגד הדמוקרטיה תיבלם. וגם אם חלילה העתירות יידחו, זהו מאבק ארוך שבסופו ננצח.

"הרימו ראש. זהו הזמן החשוב ביותר מאז היציאה למאבק. זה הזמן להתגייס, להרים אחד את השני, להיזכר בעוצמה האדירה ובמגוון יוצא הדופן שצברנו במאבק ההיסטורי הזה, ולהתקדם לעבר הניצחון על ממשלת חורבן הבית".

לפי ההודעה, הערב (חמישי) ב־20:20 תצא צעדת "בניין הבית" משדרות רוטשילד אל כיכר הדמוקרטיה בתל אביב. ב־21:00 - ערב התנגדות לממשלת החורבן בכיכר הדמוקרטיה.